بازداشت ۲ کارمند دیگر شهرداری در بندر امام خمینی (ره)

دادستان عمومی و انقلاب بندر امام خمینی(ره) از دستگیری دو نفر از کارمندان شهرداری در ارتباط با پرونده فساد مالی شهرداری این شهرستان، خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری خبر بندر امام خمینی(ره)، دادستان عمومی و انقلاب بندر امام خمینی، این اقدام را در راستای مبارزه قاطع دادگستری استان با مفاسد اقتصادی برشمرد و اتهامات متهمین بازداشت شده را تخلفات مالی عنوان کرد.

بیشتر بخوانید:

عضو شورای شهر بندر امام خمینی(ره) بازداشت شد

یک پیمانکار شهرداری بندر امام خمینی(ره) بازداشت شد

بازداشت یکی دیگر از پیمانکاران شهرداری بندر امام خمینی (ره)

عضو شورای شهر بندرامام خمینی(ره) راهی زندان شد

محمدرضا جعفری اصل با اشاره به اینکه جمع بازداشت شدگان تاکنون به ۶ نفر رسیده‌اند، بیان داشت: بازداشت‌شدگان متهم به ارتکاب تخلفات و فساد گسترده مالی هستند و در این خصوص پرونده قضایی تشکیل و تحقیقات برای کشف ابعاد این پرونده و شناسایی عوامل دخیل در موضوع، تحت نظر معاون دادستان در حال انجام است.

وی تصریح کرد: این دادستانی بدون اغماض و چشم‌پوشی با فساد و مفسدین چه مردم عادی باشد و چه کارگزار حکومتی برخورد می‌کند، البته به فساد فردی که کارگزار نظام است قاطعانه‌تر و بدون مماشات رسیدگی می‌شود.

یادآور می‌شود در ماه‌های گذشته یک نفر از اعضای شورای اسلامی شهر و چند نفر از جمله برخی پیمانکاران شهرداری بندر امام خمینی(ره) به دستور دادستان عمومی و انقلاب شهرستان، بازداشت شدند.

به نظر می‌رسد با بازجویی‌های انجام شده افراد بیشتری در این رابطه بازداشت خواهند شد.

انتهای پیام/

https://biknews.ir/16169کپی شد! https://khabarbandaremamkhomeyni.ir/16169/ادامه-موج-بازداشت-های-پرونده-شهرداری-ب/کپی شد!