امام جمعه بندر امام خمینی(ره):

پاسخ سخت و کوبنده به رژیم صهیونیستی در سطح میدان حق ایران است

امام جمعه بندر امام خمینی(ره) گفت: حمله به کنسولگری ایران در سوریه نشان دهنده اوج استیصال رژیم صهیونیستی است و جمهوری اسلامی ایران این حق را دارد که در سطح میدان، پاسخی سخت و کوبنده به رژیم صهیونیستی داشته باشد.

به گزارش پایگاه خبری خبر بندر امام خمینی(ره)، حجت‌الاسلام  جاسم عبادی ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه این هفته بندر امام خمینی(ره) با بیان اینکه رژیم غاصب صهیونیستی در هر دو میدان سیاسی و نظامی با انبوهی از مشکلات روبرو است، اظهار کرد: در میدان نظامی غلبه اراده فلسطینی‌ها بر سامانه‌های چندلایه پدافندی، توهم شکست‌‌ناپذیری این رژیم را نابود کرد.

وی افزود: عملیات طوفان‌الاقصی واکنشی به سال‌ها ویرانگری و پیامی به سکوت مجامع حقوق بشری در برابر جنایات رژیم صهیونیستی بود.

خطیب جمعه بندر امام خمینی(ره) خاطرنشان کرد: روز قدس فقط مختص به مردم فلسطین نیست بلکه روزی متعلق به همه مسلمانان و آزادی‌خواهان جهان است و روز مقابله مستضعفان با مستکبران و مقابله ملت‌ها با ابرقدرت‌ها است.

عبادی ادامه داد: مسئله قدس شریف و فلسطین عزیز، رمز وحدت کلمه مسلمانان جهان است که یک هدف را دنبال می‌کنند و آن هم نابودی دشمن مشترک جهان اسلام یعنی رژیم غاصب صهیونیستی است.

وی متذکر شد: روز قدس، روزی است که باید به همه قدرت‌ها هشدار دهیم که اسلام دیگر تحت سیطره شما و عمال خبیث شما نیست. روز حیات اسلام است. روزی است که اسلام را باید احیا کرد.

امام جمعه بندر امام خمینی(ره) تصریح کرد: روز قدس مخصوص ایران نیست؛ روز دنیای اسلام است و لذا در همه دنیای اسلام، مسلمانان حضور خود را برای دفاع از برادران فلسطینی خود نشان دادند.

عبادی یادآور شد: عده‌ای خائن و احمق می‌خواستند رژیم صهیونیستی در منطقه به عنوان یک کشور عادی و معمولی مورد پذیرش همه مسلمانان منطقه و خود فلسطینیان قرار گیرد.

وی عنوان کرد: رژیم جدید حاکم بر آمریکا نیز تلاش کرد موضوع فلسطین را با پول معامله کند و آن را معامله قرن نامید و حتی تلاش کردند قدس شریف را پایتخت اشغالگران قرار دهند، اما الحمدلله با هوشیاری ملت‌های مسلمان و راهبرد جمهوری اسلامی توفیقی به دست نیاوردند.

خطیب جمعه بندر امام خمینی(ره) اظهار داشت: می‌توان گفت اکنون جامعه اسرائیلی با چندپارچگی مواجه شده و حتی مقامات و سیاستمداران از اینکه تبعات اختلافات سیاسی آنها به عرصه اجتماعی این رژیم کشیده شود، ابایی ندارند. به همین دلیل است که مقامات صهیونیست برای نخستین بار از اصطلاح «جنگ داخلی» و «فروپاشی از درون» استفاده می‌کنند.

عبادی افزود: همه این قضایا این را نوید می‌دهد که رژیم صهیونیستی نفس‌های آخر خود را می‌زند و به فضل الهی به زودی شاهد نابودی این غده سرطانی و رژیم غاصب و کودک‌کش باشیم.

وی در ادامه با اشاره به حمله تروریستی رژیم صهیونیستی به کنسولگری ایران در سوریه، گفت: این حمله وحشیانه نشان دهنده اوج استیصال رژیم صهیونیستی است.

عبادی تاکید کرد: جمهوری اسلامی ایران این حق را دارد که در سطح میدان، پاسخی سخت و کوبنده به رژیم صهیونیستی داشته باشد، البته این پاسخ سخت متوجه آمریکا هم خواهد بود و منافع آمریکا در منطقه توسط اضلاع جبهه مقاومت مورد هدف قرار خواهد گرفت.

امام جمعه بندر امام خمینی(ره) پیشاپیش سعید فطر را محضر همه مسلمانان جهان تبریک و تهنیت گفت و بیان کرد: امیدواریم در این روز عیدی ما، فرج امام عصر (ارواحنا فداه) باشد.

انتهای پیام/

https://biknews.ir/16138کپی شد! https://khabarbandaremamkhomeyni.ir/16138/پاسخ-سخت-و-کوبنده-به-رژیم-صهیونیستی-در-س/کپی شد!