حکم جلب دو پیمانکار دیگر شهرداری بندر امام خمینی(ره) صادر شد

دادستان عمومی و انقلاب بندر امام خمینی(ره) گفت: تاکنون یک عضو شورای اسلامی و سه پیمانکار شهرداری بندر امام خمینی(ره) پس از تفهیم اتهام بازداشت، یک پیمانکار دیگر با قرار وثیقه متناسب آزاد شده و حکم جلب دو پیمانکار دیگر نیز صادر و پرونده در حال رسیدگی قضایی است.

محمدرضا جعفری اصل شامگاه جمعه ۱۰ فروردین ماه ۱۴۰۳در گفت‌وگو اختصاصی با خبرنگار خبر بندر امام خمینی(ره) درباره پرونده مبارزه با فساد شهرداری این شهرستان اظهار کرد: بر اساس گزارش سربازان گمنام امام زمان(عج) متهمانی که مرتکب تخلفات و فساد گسترده مالی در شهرداری شدند، از سوی دادگستری بندر امام خمینی(ره) صادر شد.

وی افزود: با تکمیل تحقیقات اولیه، حسب مورد اتهاماتی از جمله پرداخت رشوه، تبانی در معاملات و مناقصات شهرداری، تحصیل مال از طریق نامشروع، معاونت در ارشاء به متهمان این پرونده، تفهیم شده است.

دادستان عمومی و انقلاب بندر امام خمینی(ره) درباره افراد دستگیر شده در این پرونده بیان کرد: تاکنون یک عضو شورای اسلامی و سه پیمانکار شهرداری بندر امام خمینی(ره) پس از تفهیم اتهام بازداشت، یک پیمانکار دیگر با قرار وثیقه متناسب آزاد شده و حکم جلب دو پیمانکار دیگر نیز صادر و پرونده در حال رسیدگی قضایی است.

بیشتر بخوانید:

بازداشت یکی دیگر از پیمانکاران شهرداری بندر امام خمینی (ره)

یک پیمانکار شهرداری بندر امام خمینی(ره) بازداشت شد

عضو شورای شهر بندر امام خمینی(ره) بازداشت شد

عضو شورای شهر بندرامام خمینی(ره) راهی زندان شد

 

احتمال دستگیری‌های جدید هم دور از انتظار نیست

جعفری اصل با تاکید بر تحقیقات در خصوص فساد و تخلفات مالی این پرونده از جمله اتهام یکی از اعضای شورای شهر بندر امام خمینی(ره) گفت: با توجه به دلایل و مستندهای موجود در پرونده، احتمال دستگیری‌های جدید هم دور از انتظار نیست.

دادستان عمومی و انقلاب بندر امام خمینی(ره) با تاکید بر عزم راسخ دستگاه قضا در برخورد با فساد و نقش امت حزب‌الله در خنثی کردن تخلف‌های اداره‌ها و دستگاه‌های خدمات‌رسان شهری، تاکید کرد: از مردم و همشهریان مصرانه تقاضا داریم که به کمک دستگاه قضا بیایند و اگر فسادی را مشاهده می‌کنند حتما با ذکر دلایل و مستندات به ما اعلام کنند تا با فساد مقابله جدی شود.

وی با تاکید بر اینکه مردم اخبار موثق را از پایگاه اطلاع‌رسانی دادگستری کل استان خوزستان دنبال کنند، ادامه داد: مردم بدانند که مشخصات و اطلاعات آن‌ها نزد دستگاه قضایی محفوظ خواهد ماند و از آن‌ها حمایت‌های قضایی خواهد شد.

انتهای پیام/

https://biknews.ir/16136کپی شد! https://khabarbandaremamkhomeyni.ir/16136/حکم-جلب-دو-پیمانکار-دیگر-شهرداری-بندر-ا/کپی شد!