منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی جایگاه ابدی شهید گمنام ۱۷ ساله شد + تصاویر

نخستین پیکر مطهر شهید گمنام از ۱۴ شهیدی که مهمان خوزستان بودند، در منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی تشییع و تدفین شد.

به گزارش پایگاه خبری خبر بندر امام خمینی(ره)، پیش از ظهر امروز با حضور کارکنان صنایع و مدیران عامل شرکت‌های پتروشیمی منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی بندر امام خمینی(ره) و مسئولان استانی و شهری، پیکر مطهر شهید گمنام ۱۷ ساله که در جزیره بوارین طی عملیات ایذایی والفجر هشت به شهادت رسیده بود، تشییع شد و در خاک منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی  آرام گرفت.

حجت‌الاسلام سید محمدنبی موسوی‌فرد نماینده ولی فقیه در استان خوزستان در این مراسم اظهار کرد: امیدواریم خداوند ما را با حضرت فاطمه(س) و فرزندانش همچون این شهدای عزیز محشور گرداند. شهدا در همه حال متوجه خداوند هستند.

وی افزود: اهمیت به عبادت، توجه به حق‌الناس، توجه به حجاب و پوشش، حمایت از مظلوم، توصیه به اطاعت از امام و رهبری و مسئولیت‌پذیری این عزیزان جز خصائل خاص شهدا بوده است.

نماینده ولی فقیه در استان خوزستان عنوان کرد: انقلاب باعث رشد صنعت پتروشیمی در منطقه شده و این موضوع باعث ایجاد اشتغال شده است. با ظرفیت های خوب اقتصادی نباید آب‌گرفتگی و مشکلات مهم کنونی برای منطقه ایجاد شود که این موضوع باعث شرمندگی ما شده است.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خوزستان در حاشیه این مراسم در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار کرد: امروز حال و هوای شهرستان بندر ماهشهر، بندر امام خمینی(ره) و منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی به عطر شهید گمنام ۱۷ ساله معطر شد.

سردار عبدالرضا مراد حاجتی ضمن تشکر از مردم، کارگران، کارمندان و مدیران پتروشیمی که به استقبال این شهیدِ دانش‌آموز آمدند، افزود: نخستین پیکر مطهر شهید گمنام از ۱۴ شهیدی که مهمان خوزستان بودند، در منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی در خاک وطن آرام گرفت و سایر شهدا از فردا در دیگر مناطق خوزستان طبق برنامه اعلام شده، تشییع و تدفین خواهند شد.

پیش از این پیکر پاک و مطهر این شهید گمنام دفاع مقدس با حضور پرشور و گرم اهالی بندر امام خمینی(ره) در این شهر تشییع و با لاله بی‌نشان وداع کردند.

انتهای پیام/

https://biknews.ir/15721کپی شد! https://khabarbandaremamkhomeyni.ir/15721/منطقه-ویژه-اقتصادی-پتروشیمی-جایگاه-اب/کپی شد!
عکس:
علی صالحی‌زاده
گزارش:
رضا ولایتی