جنایت رژیم صهیونیستی در تاریخ بشریت بی‌سابقه است

امام جمعه بندر امام خمینی(ره) گفت: رژیم صهیونسیتی بداند پاسخ جنایت و نسل کشی در حمله به بیمارستان المعمدانی غزه، پاسخی قاطع و پشیمان کننده خواهد بود.

به گزارش پایگاه خبری خبر بندر امام خمینی(ره)، حجت‌الاسلام جاسم عبادی در خطبه‌های نماز جمعه این هفته بندر امام خمینی(ره) اظهار کرد: یکی از لکه‌های ننگی که برای همیشه تاریخ بر پیشانی رژیم صهیونسیتی خواهد ماند: “حمله به بیمارستان «المعمدانی» غزه است.”

او با بیان اینکه این جنایت، قساوت و کینه‌توزی بی‌سابقه در تاریخ بشریت است، افزود: رژیم صهیونسیتی بداند پاسخ این جنایت و نسل‌کشی، پاسخی قاطع و پشیمان کننده خواهد بود.

حجت‌الاسلام عبادی ادامه داد: جنایت کشتار مردم مجروح بیمارستان المعمدانی، نشانه ضعف و استیصال رژیم صهیونسیتی در مقابل جبهه مقاومت است.

امام جمعه بندر امام خمینی(ره) با بیان اینکه امروز ضعف و استیصال رژیم صهیونسیتی برای همه دنیا آشکار شده است، بیان کرد: سردمداران نظام سلطه به حمایت از رژیم صهیونسیتی به سرزمین های اشغالی می‌آیند که به خیال باطل خود شکست عملیات شجاعانه طوفان الاقصی را برای رژیم صهیونسیتی ترمیم کنند.

وی افزود: این شکست غیر‌قابل ترمیم است و آبروی نظامی و سیاسی رژیم موقت صهیونیستی از بین رفته است و با هیچ چیزی جبران نخواهد شد.

خطیب نماز جمعه بندر امام خمینی(ره) با بیان سوالی که چرا مدعیان حقوق بشر در مقابل این جنایت سکوت کرده اند و سخنی نمی‌گویند؟، بیان کرد: امروز دروغ بودن ادعای حقوق بشر سردمداران غربی‌ها برای همه دنیا آشکار شده و همه دنیا فهمیده که حقوق بشر برای غربی‌های دارای استاندارد‌های دوگانه است و با این ابزار بر جنایت خود در حق ملل مظلوم سرپوش می‌گذارند.

وی افزود: دنیای استکبار به طور قطعی در این جنایت بشری علیه مردم فلسطین شریک هستند و متاسفانه همه شاهد بودند قطعنامه شورای امنیت سازمان ملل برای آتش‌بس در غزه توسط آمریکا جنایتکار وتو می‌شود.

حجت‌الاسلام عبادی تاکید کرد: ملل جهان اسلام باید در مقابل جنایت رژیم کودک کش بایستند و اجازه ندهند بیش از این فلسطینی ها به خاک و خون کشیده شوند.

انتهای پیام/

https://biknews.ir/15536کپی شد! https://khabarbandaremamkhomeyni.ir/15536/جنایت-رژیم-صهیونیستی-در-تاریخ-بشریت-بی/کپی شد!