۲۰۷ کیلوگرم مواد مخدر شیشه در بندر امام خمینی (ره) کشف شد

دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر خوزستان از کشف ۲۰۷ کیلوگرم شیشه از یک باند قاچاق کلان مواد مخدر در بندر امام خمینی (ره) خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری خبر بندر امام خمینی (ره)، رضا نجاتی روز دوشنبه در گفت‌وگو با ایرنا اظهار کرد: به دنبال اقدامات اطلاعاتی مشترک اداره کل اطلاعات خوزستان، فرماندهی منطقه سوم امام حسین (ع) نیروی دریایی سپاه پاسداران و پلیس مبارزه مواد مخدر فرمانده انتظامی خوزستان با حمایت دادستان بندر امام خمینی(ره)، روز گذشته در عملیاتی مشترک، این میزان مواد مخدر از یکی از باندهای قاچاق کلان مواد مخدر به استان خوزستان از راه دریا کشف و ضبط شد.

وی با اشاره به اینکه در این عملیات ۲ قاچاقچی دستگیر شدند ادامه داد: از قاچاقچیان علاوه بر کشف مواد، یک قبضه اسلحه کلت کمری، یک تیغه خشاب، و یک دستگاه خودرو وانت نیز کشف شد.

به گفته نجاتی این محموله از شرق کشور به مقصد بندر امام خمینی(ره) قاچاق شده بود.

دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر خوزستان اضافه کرد: پلیس مبارزه با مواد مخدر فرمانده انتظامی استان خوزستان در ۲ روز گذشته طی اجرای ۲ عملیات، ۲۲۲ کیلوگرم تریاک قاچاق از شرق کشور به مقصد آبادان را کشف و ضبط کردند که در این رابطه ۶ نفر دستگیر شدند.

انتهای پیام/

https://biknews.ir/15496کپی شد! https://khabarbandaremamkhomeyni.ir/15496/۲۰۷-کیلوگرم-مواد-مخدر-شیشه-در-بندر-امام/کپی شد!