عملیات شجاعانه نیروهای مقاومت بر خیال باطل صلح و سازش با رژیم صهیونیستی خط بطلان کشید

امام جمعه بندر امام خمینی(ره) گفت: همه سیاست‌مدارانی که به خیال باطل خود نقشه صلح و سازش با این رژیم جنایتکار را ترسیم کرده بودند این عملیات شجاعانه بر افکار پوچ آنها خط بطلان کشید.

به گزارش پایگاه خبری خبر بندر امام خمینی(ره)، حجت‌الاسلام جاسم عبادی ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه این هفته بندر امام خمینی(ره) اظهار کرد: هیمنیه پوشالی رژیم صهیونسیتی با عملیات طوفان الاقصی درهم شکسته شد که رهبر معظم انقلاب اسلامی از آن چنین تعبیر کردند که «رژیم غاصب صهیونیستی هم از لحاظ نظامی هم از لحاظ اطلاعاتی یک شکست غیر قابل ترمیم خورده».

وی افزود: نیروهای مجاهد فلسطینی به همه دنیا نشان دادند که که بنیان رژیم صهیونسیتی از تار عنکبوت هم ضعیف‌تر است. نیروهای مقاومت در فلسطین نشان دادند در مقابل زورگویی و جنایات رژیم کودک‌کش و وحشی رژیم صهیونسیتی تنها گزینه برای بازگرداندن عزت و کرامت ملت فلسطین و آزادی قدس مقاومت است.

خطیب جمعه بندر امام خمینی(ره) خاطر نشان کرد: همه سیاست‌مدارانی که به خیال باطل خود نقشه صلح و سازش با این رژیم جنایتکار را ترسیم کرده بودند این عملیات شجاعانه بر افکار پوچ آنها خط بطلان کشید.

حجت‌الاسلام عبادی ادامه داد: این عملیات شجاعانه و مدبرانه‌ای که توسط رزمندگان و جوانان مجاهد فلسطینی طراحی شد جواب دندان‌شکنی به جنایات رژیم سفاک صهیونیستی است.

وی متذکر شد: در این شرایط که همه دنیای استکبار دارد مظلوم‌نمایی و از رژیم جعلی و بی‌رحم رژیم صهیونسیتی حمایت می‌کند باید همه مسلمانان جهان از ملت مظلوم فلسطین حمایت کنند و الحمدلله امروز فلسطین محور وحدت مسلمانان جهان شده است.

امام جمعه بندر امام خمینی(ره) تصریح کرد: با حمایت جبهه مقاومت شرایط نیروهای مقاومت در فلسطین کاملاً تغییر کرده و دشمن در مقابل قدرت آنها مستأصل و متحیر و از مقابله با جبهه مقاومت عاجز مانده و این از برکات انقلاب اسلامی و نعمت ولایت فقیه است که این مسیر عزت و کرامت را به روی همه آزادی‌خواهان جهان گشود.

حجت‌الاسلام عبادی گفت: همانطور که مقام معظم رهبری حضرت امام خامنه‌ای(دام ظله) فرمودند به حول و قوه الهی و با مسیری که شهدا و در راس آنها شهید عزیز حاج قاسم سلیمانی آغاز کردند حیات رژیم صهیونسیتی رو به پایان است.

انتهای پیام/

https://biknews.ir/15493کپی شد! https://khabarbandaremamkhomeyni.ir/15493/عملیات-شجاعانه-نیروهای-مقاومت-بر-خیال/کپی شد!