فروشنده متخلف لاستیک در بندر امام خمینی(ره) نقره داغ شد

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت بندر امام خمینی(ره) از تشکیل پرونده میلیاردی برای نمایندگی متخلف توزیع لاستیک دولتی و ارجاع آن به تعزیزات حکومتی خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری خبر بندر امام خمینی(ره) جواد غبیشاوی بعدازظهر امروز در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم، اظهار داشت: ناوگان خودروهای سنگین از اواسط سال ۱۳۹۸ با ورود وزارت صمت و ساماندهی‌ صورت گرفته در سامانه جامع تجارت برای توزیع تایر، کمبود و گرانی در بازار تایر خودروهای سنگین تا حد قابل قبول برطرف شده و اطلاعات کامل تولید و واردات و فروش تایر به صورت سیستمی ثبت و بررسی می‌شد.

وی افزود: سامانه جامع تجارت در سال ۱۴۰۰ برای توزیع تایر خودروهای سبک سبب شفاف شدن چرخه توزیع برای کنترل قیمت‌ها و جلوگیری گران‌فروشی و کمبود و احتکار، راه‌اندازی و فعال شد.

غبیشاوی درباره پرونده تخلف یکی از نمایندگان توزیع لاستیک تایر خودروهای سبک در بندرامام خمینی(ره)، بیان کرد: طبق اطلاعات سامانه جامع تجارت و پس از بازرسی کارشناسان اداره کل صنعت، معدن و تجارت خوزستان و بندر امام خمینی(ره) مشخص شد که یکی از نمایندگان توزیع کنندگان لاستیک‌ دولتی تنظیم بازار بندر امام‌ خمینی(ره) به نام “ف.ن” از سال ۱۴۰۰ لاستیک با نرخ دولتی را از کارخانه دریافت کرده ولی در بازار توزیع نکرده است.

وی تصریح کرد: طبق اطلاعات سامانه جامع تجارت و بررسی نهایی بازرسان، پرونده تخلف این نمایندگی به اتهام عرضه خارج از شبکه قانونی به ارزش ریالی ۲۷ میلیارد و ۵۰۰ میلیونی تشکیل و جهت صدور حکم به تعزیرات حکومتی، ارجاع شد.

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت بندر امام خمینی(ره) تاکید کرد: شهروندان می‌توانند از طریق شماره تلفن ۱۲۴ یا سامانه دریافت رسیدگی به تخلفات اقتصادی، تخلفات احتمالی را به همکاران ما منعکس کنند تا بر اساس قانون پیگیری و برخورد لازم و قانونی انجام شود.

گزارش: رضا ولایتی

انتهای پیام/و

https://biknews.ir/15238کپی شد! https://khabarbandaremamkhomeyni.ir/15238/فروشنده-متخلف-لاستیک-در-بندر-امام-خمین/کپی شد!