مبارزه جدی با مفسدان اقتصادی سبب اعتماد بیشتر مردم به قوه قضاییه می‌شود

امام جمعه بندر امام خمینی(ره) گفت: امروز مهم‌ترین انتظار مردم از قوه قضاییه، تأمین سلامت اجتماعی و برقراری امنیت و عدالت در جامعه است و یکی از موضوعاتی که می‌تواند اعتماد مردم به قوه قضاییه را دو چندان کند مبارزه جدی با مفسدان اقتصادی است.

به گزارش پایگاه خبری خبر بندر امام خمینی(ره)، حجت‌الاسلام جاسم عبادی ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه این هفته بندر امام خمینی(ره) اظهار کرد: امروز هم تنها نسخه شفابخش رفع مشکلات کشور، تبعیت از فرامین مقام معظم رهبری (مدظله) است.

وی افزود: اگر بخواهیم از دسیسه‌های شیطانی دشمن و مشکلات اقتصادی و فرهنگی نجات پیدا کنیم همه باید در مسیر اجرای منویات ولی فقیه حرکت کنیم، این امر ثابت شده که هرگاه از ولایت پیروی کردیم سربلند بودیم و هرگاه عقب ماندیم ضرر کردیم.

خطیب جمعه بندر امام خمینی(ره) در ادامه با گرامیداشت هفتم تیر ماه سالروز شهادت شهید دکتر بهشتی و آغاز هفته قوه قضاییه عنوان کرد: امروز مهم‌ترین انتظارات مردم از قوه قضاییه، تأمین سلامت اجتماعی و برقراری امنیت و عدالت در جامعه است.

حجت‌الاسلام عبادی تاکید کرد: از موضوعاتی که می‌تواند اعتماد مردم به قوه قضاییه را دو چندان کند مبارزه جدی با مفسدان اقتصادی است.

وی ادامه داد: مردم انتظار دارند که قوه قضاییه در رابطه با ترک فعل‌های مسئولان ورود کند و به هیچ عنوان بی‌خیال سهل‌انگاری و ترک فعل‌های مسئولانی که با این کوتاهی‌ها سبب خسارت به مردم می‌شوند، نشوند.

حجت‌الاسلام عبادی خاطرنشان کرد: مسئولان و مدیران کشور باید زیر نظر باشند، هرجایی که کوتاهی از سوی مسئولی مشاهده شد باید نسبت به آن پاسخگو باشد و فرقی هم نمی‌کند که آن مسئول چه جایگاهی دارد.

امام جمعه بندر امام خمینی(ره) متذکر شد: خوشبختانه قوه قضاییه در جهت تحقق عدالت در جامعه پیشگام بوده و کارهای ارزنده‌ای انجام داده که از تلاش‌های این عزیزان صمیمانه تقدیر و تشکر می‌کنیم.

عبادی در فراز دیگری از خطبه‌ها با تسلیت هفتم ذی‌الحجه سالروز شهادت پنجمین خورشید ولایت و امامت حضرت امام محمد باقر(ع) گفت: سالروز شهادت این امام همام را محضر حضرت بقیهالله الاعظم ارواحنافداه، مقام معظم رهبری مدظله و همه شیعیان تسلیت عرض می‌کنم.

وی همچنین با گرامیداشت فرا رسیدن نهم ذی‌الحجه روز عرفه، اظهار کرد: این روز بزرگ از مهم‌ترین ایام برای مناجات و راز و نیاز با خداوند سبحان است. روز عرفه بهترین فرصت برای توبه و بازگشت به مسیر الهی است. باید این فرصت را غنیمت شمرد و با ابی‌عبدالله الحسین(ع) در صحرای عرفات هم‌نوا شویم و عاشقانه با خداوند متعال راز و نیاز کنیم.

خطیب جمعه بندر امام خمینی(ره) در ادامه به نهم ذی‌الحجه سالروز شهادت حضرت مسلم بن عقیل(ع) اشاره کرد و گفت: باید از واقعه شهادت حضرت مسلم این درس را بیاموزیم که باید در غیبت امام معصوم از جانشین او اطاعت کنیم.

عبادی با تبریک فرا رسیدن دهم ذی‌الحجه روز عید سعید قربان، اضافه کرد: عید سعید قربان این امر را به ما یادآوری می‌کند که اگر بخواهیم به سعادت دنیا و آخرت دست پیدا کنیم باید هوای نفس خود را قربانی کنیم تا به مقام عبودیت برسیم.

انتهای پیام/و

https://biknews.ir/15143کپی شد! https://khabarbandaremamkhomeyni.ir/15143/مبارزه-جدی-با-مفسدان-اقتصادی-سبب-اعتما/کپی شد!