سهمیه استخدامی برای آموزش و پرورش بندر امام خمینی(ره) اعلام شد

رئیس اداره آموزش و پرورش بندر امام خمینی(ره) با اعلام خبر سهمیه ۲۹ نفری این اداره در آزمون استخدامی ویژه رشته‌های شغلی دبیری و هنرآموز در سال ۱۴۰۲، از افراد بومی دارای شرایط لازم برای شرکت در این آزمون، دعوت کرد.

رحمت احمد محمودی صبح امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار پایگاه خبری خبر بندر امام خمینی(ره) اظهار کرد: آموزش و پرورش بندر امام خمینی(ره) رشته‌های تخصصی مورد نیاز  را به اداره کل آموزش و پرورش خوزستان، اعلام کرد.

وی افزود: پس از تأییدهایی لازم ۲۹ نفر سهمیه در استخدامی جدید وزارت آموزش و پرورش به اداره آموزش و پرورش بندر امام خمینی(ره) اختصاص داده شد.

محمودی در ادامه بیان کرد: شغل‌های دبیر حکمت و معارف اسلامی ۴ نفر مرد و زن، دبیر ریاضی ۳ نفر مرد، دبیر زبان انگلیسی ۱ نفر مرد، دبیر زبان و ادبیات فارسی ۴ نفر مرد و زن، دبیر عربی ۱ نفر مرد، دبیر علوم تجربی – شیمی ۱ نفر مرد، دبیر علوم تجربی- فیزیک ۲ نفر مرد، دبیر علوم تجربی- زیست شناسی ۲ نفر مرد، دبیر فرهنگ و هنر ۲ نفر مرد، دبیر کار و فناوری ۱ نفر مرد، دبیر مطالعات اجتماعی ۲ نفر مرد، هنر آموز برق ۲ نفر مرد، هنر آموز شبکه و نرم افزار رایانه ۱ نفر مرد، هنرآموز مکانیک خودرو ۲ نفر مرد، هنر آموز طراحی و دوخت ۱ نفر زن برای آموزش و پرورش بندر امام خمینی(ره) در دفترچه استخدامی در نظر گرفته شده است.

احمد محمودی تاکید کرد: از نیروهای بومی بندر امام خمینی(ره) انتظار داریم و دعوت می‌شود که در این مرحله آزمون استخدامی آموزش و پرورش شرکت کنند.

رئیس آموزش و پرورش بندر امام خمینی(ره) درباره برخی از حواشی استخدام افراد غیر بومی در این اداره بیان کرد: برگزاری آزمون استخدامی آموزش و پرورش به صورت کشوری است و استخدام افراد بر اساس سه برابر ظرفیت در هر رشته، مصاحبه تخصصی و عمومی و کسب نمره علمی، با اولویت بومی بندر امام خمینی(ره) انجام می‌شود.

وی افزود: انتظار می‌رود افراد بومی ثبت‌نام کنند تا در آینده از مشکل نقل و انتقال آنها جلوگیری شود.

وزارت آموزش و پرورش در اطلاعیه‌ای شرایط شرکت آزمون استخدامی وزارت آموزش و پرورش ویژه رشته‌های شغلی دبیری و هنرآموز سال ۱۴۰۲ اعلام کرد.

در این اطلاعیه آمده است: به اطلاع متقاضیان ثبت‌نام در آزمون استخدامی وزارت آموزش و پرورش ویژه رشته‌های شغلی دبیری و هنرآموز سال ۱۴۰۲ می‌رساند که ثبت‌نام برای شرکت در این آزمون از روز شنبه مورخ ۱۴۰۲/۳/۲۷ آغاز و تا روز چهارشنبه مورخ ۱۴۰۲/۳/۳۱ ادامه خواهد یافت.

دفترچه راهنمای ثبت‌نام در آزمون حاوی شرایط و ضوابط، اطلاعات شغل محل‌ها همزمان با شروع ثبت‌نام از طریق درگاه اطلاع‌رسانی این سازمان قابل دسترس خواهد بود.

با توجه به محدودیت زمانی به متقاضیان توصیه می‌شود در مهلت اعلام شده برای شرکت در آزمون مذکور به درگاه اطلاع‌رسانی این سازمان به نشانی: www.sanjesh.org مراجعه و برای ثبت‌نام اقدام نمایند. این آزمون در روز پنجشنبه مورخ ۱۴۰۲/۵/۱۲ برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/

https://biknews.ir/15140کپی شد! https://khabarbandaremamkhomeyni.ir/15140/سهمیه-استخدامی-برای-آموزش-و-پرورش-بندر/کپی شد!