عامل تیراندازی در بندر امام خمینی(ره) دستگیر شد

فرمانده انتظامی شهرستان بندرماهشهر از دستگیری عامل تیراندازی در بندر امام خمینی(ره) و کشف سلاح جنگی مربوطه، در این شهرستان خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری خبر بندر امام خمینی(ره)، به نقل از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ “فرشاد کاظمی” در بیان جزئیات این خبر اظهار کرد: در پی وقوع یک فقره تیراندازی در سطح شهر بندر امام خمینی(ره) و به تبع آن انتشار در فضای مجازی، تحقیقات برای شناسایی و دستگیری عامل یا عاملان تیراندازی در دستور کار پلیس این شهرستان قرار گرفت.

وی افزود مأموران کلانتری ۱۳ بندر امام خمینی(ره) با تحقیقات گسترده اطلاعاتی، عامل اصلی تیراندازی را شناسایی و با هماهنگی مقامات قضایی وی را در مخفیگاهش دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان ماهشهر بیان کرد: در این خصوص از متهم دستگیر شده یک قبضه سلاح جنگی (کلاشینکف) بکارگیری شده در تیراندازی، کشف و ضبط شد.

سرهنگ کاظمی تاکید کرد: امنیت و آسایش شهروندان خط قرمز پلیس بوده و با بر هم زنندگان نظم و امنیت عمومی قاطعانه برخورد قانونی خواهد شد.

انتهای پیام/م

https://biknews.ir/15108کپی شد! https://khabarbandaremamkhomeyni.ir/15108/دستگیری-عامل-تیراندازی-در-بندر-امام-خم/کپی شد!