بهروز آقایی مدیرکل بنادر و دریانوردی خوزستان برکنار شد/ اسلامی با حفظ سمت سرپرست شد

همزمان با تغییر مدیران ناکارآمد استان خوزستان طبق وعده رییس جمهور؛ بهروز آقایی مدیرکل بنادر و دریانوردی استان خوزستان برکنار و جلیل اسلامی با حفظ سمت به عنوان سرپرست معرفی شد.

به گزارش خبر بندر امام خمینی(ره) به نقل از فارس، در حکمی از سوی مدیرعامل سازمان بنادر و دریانوردی جلیل اسلامی عضو هیئت عامل سازمان بنادر و دریانوردی تا زمان مشخص شدن مدیرکل جدید به سمت سرپرست بنادر و دریانوردی استان خوزستان و منطقه ویژه اقتصادی بندر امام خمینی(ره) منصوب شد.

پیش از این بهروز آقایی از مدیران منصوب به دولت قبل این سمت را برعهده داشت برکنار شد.

آیت الله رییسی در آخرین سفر به استان خوزستان وعده برکناری مدیران ناکارآمد استان خوزستان را به مردم داد تاکنون چندین مدیرکل در خوزستان تغییر کرده‌اند هر چند شفافیتی از سوی دولت وجود ندارد که آیا این تغییر و تحول‌ها در راستای همان وعده است یا خیر.

پیش از این خبرگزاری فارس خبر داده بود که بیش از ۳۶ کشتی حامل کالای اساسی در لنگرگاه بندر امام خمینی(ره) معطل هستند که برخی از این کشتی‌ها از تیرماه ماه ۱۴۰۱ در این لنگرگاه حضور دارند و روزانه بیش از ۲۰ هزار دلار جریمه تاخیر را به کشور تحمیل می‌کنند.

https://biknews.ir/15044کپی شد! https://khabarbandaremamkhomeyni.ir/15044/بهروز-آقایی-مدیرکل-بنادر-و-دریانوردی-خ/کپی شد!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  • فرزین شکوری سلام. کمی انصاف در بیان دیدگاه ها و انتقادها، شایسته تر و اخلاقی است. اولا ایشان منصوب همین دولت هستند، ثانیا مشکل معطل شدن کشتی‌ها، مربوط به مشکلات اسنادی (که آنه‌هم بعلت مشکلات ناشی از تحریم‌های ارزی است)، بامید پیشرفت روزافزون کشورمان
    • داریوش دوست عزیز آقایی در دولت قبلی مدیر کل سیستان و بلوچستان بود . توی این دولت ارتقاء پیدا کرد و مدیر کل خوزستان شد . در کل ناکارآمد کاملا کلمه ی بجا و درستی بوده برای جناب دکتر بهروز آقایی . باز خیلی بهشون لطف شد به همین بسنده کردن و وارد جزئیات هنرنماییاشون در بندر چابهار نشدن
    • الف آقای شکوری عزیز ، دست گل های آقای اقایی در بندر چابهار زبانزد عام و خاص هستش .. ایشون در متن درست نوشتن