مطالبه مردم بندرامام خمینی(ره) از رئیس جمهور شهرستان شدن است

امام جمعه بندر امام خمینی(ره) با اشاره به سفر هفته آینده رئیس جمهور به خوزستان بیان کرد: مردم از رئیس جمهور تقاضا دارند در این سفر به مساله شهرستان شدن رسیدگی ویژه‌ای کند.

به گزارش پایگاه خبری خبر بندر امام خمینی(ره)، حجت‌الاسلام و المسلمین کاظم سلامت‌نژاد در خطبه‌های نماز عید سعید فطر با تبریک سالروز تاسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در سال ۱۳۵۸ اظهار کرد: نهاد مقدس سپاه به معنای واقعی پشتیبان مسلمانان و ایرانیان است و حضور این بزرگواران باعث می‌شود خیلی از مشکلات و معضلات برای کشور، پیشگیری شود.

امام جمعه بندر امام خمینی(ره) با اشاره به سفر هفته آینده رئیس جمهور و هیئت دولت به خوزستان بیان کرد: به معنای واقعی شهرستان شدن بندر امام خمینی(ره) حق این مردم مظلوم است و بندر امام خمینی(ره) شرایط لازم برای ارتقا شهری دارد.

وی افزود: متاسفانه حداقل خدمات و امکانات شهری در بندر امام خمینی(ره) سبب شده برخی از مسئولان بر وضع موجود باور داشته و راضی باشند.

سلامت‌نژاد با تاکید بر پیگیری مطالبات مردمی به مسئولان مختلف تا حصول نتیجه لازم، تصریح کرد: در سال‌های اخیر تلاش‌های زیادی از طریق نمایندگان خبرگان، نمایندگان مجلس، دفتر ریاست جمهوری و راه‌های مختلف صورت گرفته است.

وی افزود: وضعیت بهداشتی، درمانی، امنیتی، سرقت‌های متعدد و… مردم را رنج می‌دهد و عنوان می‌شود《وضع موجود شهری به قانون ربط دارد و قانون اجازه وسعت، امتیاز، درجه و ارتقا شهری نمی‌دهد.》

سلامت‌نژاد تاکید کرد: در این دولت انقلابی اگر بندر امام خمینی(ره) شهرستان نشد، بعید است اتفاق خاصی انجام شود و مردم از رئیس جمهور تقاضا دارند در این سفر به مساله شهرستان شدن رسیدگی ویژه‌ای کند.

امام جمعه بندر امام خمینی(ره) خطاب به مسئولان شهری بیان داشت: نباید راضی به وضع موجود شهری تا ارتقا لازم، بود و مسئولان به دور از بازی‌های سیاسی باید نگاه حداکثری و کار جهادی برای حل مشکلات و معضلات شهری داشته باشند و با احترام موانع قانونی را برای مردم تبیین کنند.

گزارش از رضا ولایتی

انتهای پیام/و

https://biknews.ir/14972کپی شد! https://khabarbandaremamkhomeyni.ir/14972/مطالبه-مردم-بندرامام-خمینیره-از-رئیس-ج/کپی شد!