روحانی جوان و انقلابی بندرامام خمینی(ره)‌ رابط فرهنگی و مردمی مدیرعامل سازمان منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی شد

مدیرعامل سازمان منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی با صدور حکمی حجت‌الاسلام حاج مرتضی رستم بیگی از روحانیون جوان، تحصیلکرده و انقلابی بندر امام خمینی(ره) را به عنوان رابط فرهنگی و مردمی مدیرعامل، منصوب کرد.

به گزارش پایگاه خبری خبر بندر امام خمینی(ره) به نقل از روابط عمومی سازمان منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی، حجت‌الاسلام مرتضی رستم‌بیگی با حکم مدیرعامل منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی “رابط فرهنگی و مردمی مدیرعامل” این سازمان، شد.

متن حکم مدیرعامل سازمان منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

جناب حجت الاسلام آقای مرتضی رستم بیگی

باتوجه به مراتب تعهد، تخصص و تجارب علمی و عملی ارزشمند جنابعالی بدین وسیله به عنوان رابط فرهنگی و مردمی مدیرعامل منصوب می‌شوید.
با توجه به لزوم استفاده از ظرفیت‌های صنعت ارزش‌آفرین پتروشیمی در رشد و پیشرفت ایران اسلامی در گام دوم انقلاب، امیدوارم در ایجاد تعامل فعال و سازنده با اقشار مختلف به ویژه روحانیت معظم، مردم شریف، نخبگان، خبرگان و فرهیختگان معزز انقلابی در منطقه موفق و موید باشید.
مزید توفیق جنابعالی را در ظل توجهات حضرت ولی عصر(عج) و رهبری حکیمانه حضرت امام خامنه ای (مدظله العالی) از خداوند منان خواستارم.

پیام برزگر
رئیس هیأت مدیره و مدیرعامل سازمان منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی

یادآور می‌شود حجت‌الاسلام مرتضی رستم‌بیگی از روحانیون جوان، تحصیلکرده و دارای سوابق کارشناسی فیزیک محض از دانشگاه دولتی کاشان، کارشناسی و کارشناسی‌ارشد مدیریت اسلامی از موسسه حضرت امام خمینی(ره)، سطح سه حوزه علمیه قم، عضو هیئت امنا هئیت رزمندگان اسلام بندرامام خمینی(ره)، امام جماعت حسینیه عاشقان ثارالله بندر امام خمینی(ره)، استاد حوزه علمیه صاحب الزمان بندرماهشهر، دبیر تشکل جوانان انقلابی بندر امام خمینی(ره) و از روحانیون فعال، خوش‌نام و با سابقه فرهنگی، سیاسی و انقلابی، است.

انتهای پیام/و

https://biknews.ir/14477کپی شد! https://khabarbandaremamkhomeyni.ir/14477/روحانی-جوان-و-انقلابی-بندرامام-خمینیر/کپی شد!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  • علیرضا رستم بیگی خدمت بی منت به جوانانی شریف، نجیب و ارزش مدار که از حریم آرمان های انقلاب اسلامی و ولایت به زیبایی حراست می کنند، نعمتی است که فقط شایستگان، به خادمی چنین مردمی نائل می گردند و حال که شما برادر ارجمند به عنوان رابط فرهنگی و مردمی مدیرعامل سازمان منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی منصوب شده اید تبریک خویش را آراسته حضور پرخیر و برکت شما در این مسئولیت خطیر در پیشرفت سلامت و موفقیت جنابعالی را از خداوند منان خواهانم مدیردفتر پیشخوان دولت بندرامام خمینی ره علیرضا رستم بیگی