مردم بندر امام خمینی(ره) استقبال باشکوه و تاریخی از شهدای گمنام ثبت کردند

روابط عمومی اداره کل بنادر و دریانوردی استان خوزستان و گروه جهادی سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی بندر امام خمینی(ره) در اطلاعیه‌ای از حضور پرشور و حماسی مردم بندر امام خمینی(ره) در مراسم تشییع، وداع و خاکسپاری شهدای گمنام، قدارنی کرد.

به گزارش پایگاه خبری خبر بندر امام خمینی(ره) به دنبال حضور حماسی و تاریخی مردم شریف بندر امام‌ خمینی(ره) در مراسم استقبال از شهدای گمنام، اداره کل بنادر و دریانوردی استان خوزستان بیانیه‌ای به شرح ذیل  صادر کرد‌:

بسم الله الرحمن الرحیم

خدای را شاکریم که توفیق بزرگی نصیب خدمتگزاران مردم  در اداره کل بنادر و دریانوردی استان خوزستان و گروه جهادی سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی کرد تا در ایام شهادت بی‌بی دوعالم حضرت فاطمه زهرا(س) و دومین سالگرد شهادت سرداران مقاومت میزبان پیکرهای پاک و مطهر شهدای گمنام در بندر امام خمینی(ره) باشیم.

لازم می‌دانیم مراتب تقدیر و امتنان خود را از عمق دل و جان  به پاس همراهی، همدلی و حرکت شورانگیز  و تاریخی آحاد مردم ولایت‌مدار بندر امام خمینی(ره)  در برگزاری باشکوه مراسم تشییع، وداع و خاکسپاری پیکرهای مطهر شهدای گمنام را ابراز نماییم.

جوش و خروش مثال‌زدنی، حماسی و کم‌سابقه آحاد مردم غیور، متعهد و ولایت‌مدار  بندر امام خمینی(ره) در آفریدن لحظات به یاد ماندنی تشییع و بدرقه‌ی شهدای گمنام ثابت کرد که این مردم فهیم و بزرگوار همیشه و همواره دوستدار نظام و انقلاب اسلامی و آماده‌ی دفاع از ارزش‌های والای آن هستند.

شورآفرینی کم‌نظیر آحاد شهروندان بندر امام خمینی(ره) اعم از خانواده‌های معظم شهدا، بسیجیان، گروه‌های جهادی، مواکب، هیأت های عزاداری، خدام الشهداء، حسینیه ها و مساجد، روحانیت و طلاب معزز، اصحاب رسانه، کسبه و بازاریان، فرهنگیان، کارمندان و کارکنان  زحمتکش، بانوان، جوانان و نوجوانان مؤید این نکته بود که  شهدای والامقام  همچنان و همواره  در قله‌ی رفیع افتخارات این مردم قرار دارند و هیچ‌گاه فراموش نمی‌شوند و  یاد و خاطره‌‌ی شهدا  و امام شهدا در قلب و روح این مردم رسوخ کرده است.

همچنین شایسته است از تمامی عزیزان و برادران گرانقدر در نیروهای مسلح اعم از نیروی انتظامی، سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، ارتش جمهوری اسلامی که در برگزاری شایسته و برقراری نظم و امنیت آیین شکوهمند تشییع شهدای گمنام شبانه‌روزی مشارکت کرده و  تمام توان خود را به کار گرفتند، قدردانی و سپاسگزاری به عمل آوریم.

بی‌گمان تشییع شکوهمند شهدای گمنام دوران دفاع مقدس در تاریخ ١٧ و ١٨ دی ماه ١۴٠٠ برگ زرینی بر دفتر افتخارات شهروندان بندر امام‌ خمینی(ره) خواهد افزود و برکات پرفیض انس و الفت با شهدا  مسئولان و متولیان امر را در ارائه خدمت به این مردم قدرشناس مصمم‌تر و با اراده‌تر خواهد ساخت.

روابط عمومی اداره کل بنادر و دریانوردی استان خوزستان
گروه جهادی سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی بندر امام‌ خمینی (ره)

انتهای پیام/و

https://biknews.ir/13817کپی شد! https://khabarbandaremamkhomeyni.ir/13817/مردم-بندر-امام-خمینیره-استقبال-باشکوه/کپی شد!