بیست و پنج سالگی تأسیس نخستین هاب پتروشیمی کشور در بندر امام خمینی (ره) گرامی باد

مدیرعامل سازمان منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی بندر امام خمینی(ره) گفت: منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی عرصه عظیمی که جوانان و متخصصان ایرانی با اندیشه و باور ملی گام های بلندی را در ایجاد خودکفایی و استقلال خلق کردند تا از این رهگذر علاوه بر توانمندی در تولید، زمینه پیشرفت اقتصادی کشور فراهم آید.

به گزارش خبر بندر امام خمینی(ره)، به مناسبت بیست و پنجمین سالروز  تأسیس نخستین هاب پتروشیمی کشور در بندر امام خمینی(ره)، پیامی توسط سید امید شهیدی نیا مدیر عامل سازمان منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی، صادر شد.

متن پیام به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی به عنوان اولین هاب صنعت پتروشیمی کشور، همچون نگینی بر پهنه جغرافیای این دیار کهن می‌درخشد و همواره مفتخر است در جهت تحقق اهداف توسعه ای کشور گام های بزرگی را بردارد. عرصه عظیمی که جوانان و متخصصان ایرانی با اندیشه و باور ملی گام های بلندی را در ایجاد خودکفایی و استقلال خلق کردند تا از این رهگذر علاوه بر توانمندی در تولید، زمینه پیشرفت اقتصادی کشور فراهم آید.

صنعت پتروشیمی به عنوان موتور محرکه‌ی توسعه اقتصادی کشور، همواره نقش مهمی را در ایجاد ارزش افزوده و تامین و تکمیل زنجیره ارزش تولید ایفا کرده است.  بی‌شک این قطب از صنعت عظیم پتروشیمی بعنوان یکی از نمادهای موفقیت بعد از انقلاب، در دو دهه اخیر شاهد تحولات چشمگیری بوده است. این منطقه که در سال ۱۳۷۶، با توجه به موقعیت طبیعی و جغرافیایی و همچنین برخورداری از تسهیلات قانونی مناطق ویژه، با هدف توسعه صنعت پتروشیمی ایجاد گردید، در طی ۲۵ سال گذشته توانسته با برنامه‌ریزی صحیح، مدیریت منابع و اولویت‌بندی در انتخاب طرح‌های توسعه‌ای، در جهش های صنعت پتروشیمی نقش موثری را ایفا نماید و این نقش آفرینی کماکان با پیگیری و ساخت طرح های در دست احداث تداوم خواهد یافت.

از سویی دیگر، شرکت‌های مستقر در منطقه با محوریت سازمان منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی، علاوه بر انجام رسالت اصلی خود، راهبری صنایع تولیدی، توجه به مسئولیت اجتماعی و برقراری ارتباط و تعامل اثر بخش و سازنده با محیط پیرامونی را همواره بعنوان یکی از الویت‌های خود دنبال کرده است.

اینک فرصت را غنیمت شمرده در آستانه بیست و پنجمین سالگرد تاسیس منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی، از تمامی کارکنان خدوم و پرتلاش شاغل در شرکت‌های منطقه تشکر و قدردانی نموده، امیدوارم با اتکال به خداوند متعال شاهد تحول، شکوفایی و توسعه هر چه بیشتر این صنعت ارزش آفرین در این منطقه باشیم.
سید امید شهیدی نیا
رئیس هیات مدیره و مدیرعامل سازمان منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی

انتهای پیام/و

https://biknews.ir/13088کپی شد! https://khabarbandaremamkhomeyni.ir/13088/بیست-و-پنجمین-سالروز-تأسیس-نخستین-هاب-پ/کپی شد!