نخستین دادستان بندر امام خمینی(ره) معرفی شد

به گزارش خبر بندر امام خمینی(ره)، اسد هلالی‌‌زاده در گفت‌وگو با تسنیم اظهار داشت: با دستور رئیس قوه قضائیه از اسفند ماه ۹۶ دادگاه عمومی بندر امام خیمنی(ره) به صورت رسمی به دادگستری بندر امام خمینی(ره)، ارتقا یافت.

وی با بیان اینکه ساختمان قبلی دادگستری جوابگوی دادگاه و دادسرا نبود و بعد از گذشت دو سال تاخیر، به دلیل نبود اعتبارات مالی ساختمان و امکانات اداری دادسرا تکمیل و آماده بهره‌برداری شد.

هلالی‌زاده با تشکر از تلاش‌های حجت‌الاسلام صادق مرادی رئیس دادگستری استان خوزستان و معاونان وی برای راه‌اندازی دادسرا بندر امام خمینی(ره) و ساختمان جدید حوزه قضایی گفت: از طریق ویدئو کنفرانس به صورت رسمی دادسرا بندر امام خمینی(ره) با معرفی امیدرضا شیروانی‌زاده به عنوان دادستان، آغاز به کار کرد.

بیشتر بخوانید:

دادگاه عمومی بندر امام خمینی(ره) به دادگستری ارتقا یافت

دادگستری در انتظار تکمیل گزارش بازرسی بدهی‌های شهرداری بندر امام خمینی(ره) است

۶ ماه آینده دادسرا در بندر امام خمینی(ره) مستقر می‌شود

بازداشت فرد مدعی اعمال‌نفوذ در استخدام یک شرکت پتروشیمی

رئیس دادگستری بندر امام خمینی(ره) با اشاره به ویژگی‌های استقرار دادسرا در بندر امام خمینی(ره) عنوان کرد: در گذشته برای دعاوی کیفری از ابتدای تشکیل پرونده تا زمان صدور رای نهایی با قاضی دادگاه عمومی بود و باعث اطاله دادرسی می‌شد که با استقرار دادسرا این کار تسهیل پیدا می‌کند.

وی افزود: از ویژگی‌های استقرار دادسرا می‌توان به تحقیقات اولیه نظیر تشکیل اولیه پرونده صدور کیفرخواست و قرار منع تعقیب، تعقیب متهم، نظارت بر حسن اجرای وظایف ضابطان و واحدهای مربوطه اشاره کرد.

انتهای پیام/و

 

https://biknews.ir/11796کپی شد! https://khabarbandaremamkhomeyni.ir/11796/نخستین-دادستان-بندر-امام-خمینیره-معرف/کپی شد!