ششمین سوگواره محرم استان خوزستان در بندرماهشهر برگزار می شود

به گزارش خبر بندر امام خمینی(ره)، حمید رضا دریس در گفت‌وگو با تسنیم اظهار داشت: سوگواری محرّم  عزاداری‌ها  و  یادبودهایی  است که به مناسبت کشته‌شدن حسین بن علی(ع) و جمعی از یارانش که در واقعه کربلا روی داد انجام می‌شود. به همین مناسبت ششمین سوگواره عکس و پوستر محرم استان خوزستان در بندرماهشهر برگزار می‌شود.

مسئول بسیج هنرمندان شهرستان بندرماهشهر بیان کرد: این سوگواره مانند سال‌های گذشته در سه بخش عکاسی حرفه‌ای، عکاسی با تلفن همراه و طراحی پوستر و با موضوعیت محرم، صفر و عاشورا برگزار می‌شود.

بیشتر بخوانید:

همایش شیرخوارگان حسینی در بندر امام خمینی(ره) برگزار شد+تصاویر

خیمه عزا پسر فاطمه سلام‌ الله علیها برپا شد؛ هئیت کجا برویم؟

وی گفت: شرکت‌کنندگان در ششمین سوگواره محرم باید حداکثر ۱۵ اثر خود را تا دهم مهرماه سال جاری به دبیرخانه این سوگواره در اداره ارشاد بندرماهشهر واقع در فاز ۳ شهرستان بندرماهشهر ارسال کنند.

دریس عنوان کرد: شرایط شرکت در این سوگواره به این گونه بوده که آثار نباید در سوگواره، جشنواره و یا مسابقه‌ای حائز مقام شده باشند و هیچ نوشته‌ای از قبیل عنوان عکس، واترمارک و یا نام عکاس روی اثر باشد.

وی ادامه داد: بعد از داوری آثار و گلچین آثار منتخب، یکم آبان ماه نمایشگاهی از آثار برگزیده برای عموم برپا شده تا مردم بتوانند آثار برگزیده را ببینند و در پایان سوگواره از آثار برتر با اهدای لوح و هدایایی نفیس تقدیر می‌شود.

مسئول بسیج هنرمندان شهرستان بندرماهشهربا اشاره به اینکه اختتامیه ششمین سوگواره محرم ۸ آبان‌ماه برگزار می‌شود خاطرنشان کرد: این سوگواره به همت بسیج هنرمندان شهرستان بندرماهشهر و با همکاری حوزه مقاومت بسیج صنایع پتروشیمی بندرماهشهر و اداره  ارشاد شهرستان بندرماهشهر برگزار می‌شود.

انتهای پیام/ ع

https://biknews.ir/9601کپی شد! https://khabarbandaremamkhomeyni.ir/9601/ششمین-سوگواره-محرم-استان-خوزستان-در-بن/کپی شد!