بیانیه جوانان انقلابی بندر امام خمینی(ره) در واکنش به شهادت ماموران نیروی انتظامی

به گزارش خبر بندر امام خمینی(ره)، تشکل جوانان انقلابی بندر امام خمینی(ره) در پی شهادت دو مامور نیروی انتظامی در بندر امام خمینی(ره)، بیانیه صادر کرد که به شرح زیر است:

باسمه تعالی
حادثه دلخراش تیراندازی به خودروی نیروی انتظامی و شهادت دو تن از عزیزان نیروی انتظامی سبب تاثر و تالم همگان شد.
جوانان انقلابی بندر امام خمینی(ره) ضمن محکومیت این جنایت و تسلیت به خانواده محترم این شهیدان عزیز و پرسنل خدوم نیروی انتظامی و مردم نجیب شهر بندر امام خمینی(ره) نکاتی را یادآور می‌شوند.
ایران اسلامی به عنوان امن‌ترین نقطه دنیا در نا‌امن‌ترین منطقه دنیا، خاری در چشم دشمنان انقلاب است و همه تلاش آنان را برای نا امن کردن این لنگرگاه امن جلب نموده است، بنابراین نباید امنیت پایدار که حاصل فداکاری افرادی همچون این دو شهید عزیز است زیر سوال برده شود و القای نا امنی مطلق نمود.
قطعا اگر در گذشته با متعرضان به نیروی انتظامی و عاملان شهادت این عزیزان در شهر برخورد قاطع و سریعی صورت می‌گرفت، کمتر شاهد حوادثی از این قبیل می‌بودیم، قوه‌قضائیه و دادگاه شهر باید با عاملان جنایت قبلی به شدت برخورد نموده و پس از دستگیری سریع عاملان این حادثه فورا آنها را محاکمه و به سزای اعمالشان برسانند.
برخورد قاطع با هرگونه حمل سلاح و تیراندازی در شهر، تقویت نیروی‌انتظامی از لحاظ امکانات و نیروی‌انسانی و همچنین نصب دوربین‌های مداربسته نیز می‌تواند راهگشای امنیت بیشتر شهر بشود.
متاسفانه به علت شهرستان نبودن بندر امام خمینی(ره) فرماندهی انتظامی در این شهر مستقر نیست و کمبود امکانات حاصل از عدم فرماندهی، مشکلات عدیده‌ای بوجود آورده است. قطعا نماینده محترم مردم در مجلس شورای اسلامی باید این حق ضایع شده مردم را پیگیری نمایند و افرادی که با امنیتی کردن فضا مانع از شهرستان شدن بندر امام خمینی(ره) می شوند چه بدانند و چه ندانند و چه بخواهند و چه نخواهند در حوادث این‌چنینی که گاه در اثر کمبود نیرو حاصل می‌شود شریک هستند.
در پایان برای روح تمام شهدای امنیت کشور و این دو شهید عزیز علو درجات و برای خانواده‌های محترمشان صبر جزیل از خداوند منان مسئلت می‌نماییم.

تشکل جوانان انقلابی بندر امام خمینی(ره)
۷ بهمن ماه ۹۷

 

[quote]

بیشتر بخوانید:

دو مامور نیروی انتظامی در بندر امام خمینی(ره) به شهادت رسیدند

واکنش فرمانده ناجا به حمله مسلحانه در بندر امام خمینی(ره)

یک گروه تروریستی حمله مسلحانه به گشت ‌انتظامی در بندرامام خمینی(ره) ‌‌را به‌عهده گرفت

[/quote]

نتهای پیام/،و

https://biknews.ir/6848کپی شد! https://khabarbandaremamkhomeyni.ir/6848/بیانیه-جوانان-انقلابی-بندر-امام-خمینی/کپی شد!