نظارت بر قیمت گذاری بازار در خوزستان وجود ندارد

به گزارش خبر بندر امام خمینی(ره) به نقل از فارس، حجت الاسلام محمد تابش در خطبه‌های نماز جمعه امروز بندر امام خمینی(ره) با اشاره به قیام مردم ایران برای سرنگونی رژیم پهلوی اظهار کرد: قیام مردم و برپایی جمهوری اسلامی علیه ظلم و فساد بود، این قیام برای حفظ اصل اسلام بود.

وی افزود: در دوران پهلوی مرجعیت و روحانیت در فشار قرار داشتند، از سال ۴۲ برای حمایت از قرآن و اسلام قیام صورت گرفت و امام خمینی(ره) از حکومت پهلوی درخواست کرد که بر علیه اسلام اقدام نکنند اما به توصیه‌های حضرت امام(ره) گوش نکردند؛ امام خمینی(ره) اساس را اسلام می‌دانست و خواهان برپایی حکومتی بر پایه اسلام بود.

خطیب جمعه بندر امام خمینی(ره) با اشاره به اهمیت تربیت دانش آموزان و آینده سازان کشور بیان کرد: آموزش و پرورش مراقب تربیت و اخلاق دانش آموزان باشد نسل دانش آموزان برای انقلاب مهم است.

تابش افزود: مراقب باشیم عناصر فاسد دانش آموزان را منحرف نکنند، دانش آموزان به دلیل تجربه کم و بعد عاطفی که دارند در خطر انحراف هستند، مسؤولان آموزش و پرورش، مربیان و معلمان باید در محیط مدرسه دغدغه تربیت و آموزش دانش آموزان را داشته باشند زیرا آینده کشور در دست دانش آموزان است.

امام جمعه بندر امام خمینی(ره) با بیان اینکه نظارت یک اصل اساسی در اقتصاد است، عنوان کرد: نظارت بر قیمت گذاری در بازار نیست، متاسفانه در استان و مرکز شهرستان و بندر امام خمینی(ره) نظارت بر بازار وجود ندارد، بازار از نظر قیمت گذاری رها شده است.

وی با تاکید بر لزوم نظارت دستگاه‌های متولی تنظیم بازار بیان کرد: اخیرا دادستان کشور گفته بود قوه قضائیه قصد دارد در موضوع قیمت گذاری‌ها ورود کند، تعزیرات و اداره صنعت، معدن و تجارت باید وارد شوند. گرانی وجود دارد و عدم نظارت گرانی را تشدید کرده است، اگر بازار کنترل نشود حق مصرف کننده از بین می‌رود و متاسفانه امروز این حق از بین رفته است.

حجت الاسلام تابش با اشاره به هدف توافق هسته‌ای برجام گفت: مهمترین هدف برای قبول برجام و خارج کردن سیزده هزار سانتریفیوژ و بتن ریزی در مراکز هسته‌ای برداشته شدن تحریم‌ها بود، رئیس جمهور قبل از امضا برجام مکرر گفته بود تمام تحریم‌ها در روز اجرای برجام برداشته خواهد شد.

وی در پایان گفت: امروز وزیر امور خارجه منافع اقتصادی برجام را منکر می‌شود و می‌گوید مردم نباید مطالبه اقتصادی داشته باشند. گفته‌اند برجام برای برداشتن سایه جنگ از کشور بود، این انحراف سیاسی است، وزیر امور خارجه صحبت های خود را هم قبول ندارد.

https://biknews.ir/6590کپی شد! https://khabarbandaremamkhomeyni.ir/6590/نظارت-بر-قیمت-گذاری-بازار-در-خوزستان-وج/کپی شد!