مدیران پتروشیمی اگر توان خدمت به مردم ندارند، بروند/ این شهر آسفالت ندارد، ساماندهی ندارد، پر از باتلاق است چرا باید اینگونه باشد؟

به گزارش خبر بندر امام خمینی(ره) به نقل از فارس، حجت الاسلام محمد تابش در خطبه‌های نماز جمعه امروز بندر امام خمینی(ره) با اشاره به ۴۰ سالگی انقلاب اسلامی ایران، اظهار کرد: خوشبختانه جمهوری اسلامی ایران امروز در بعد امنیتی وضعیت بسیار خوبی دارد و موشک‌های ایران می‌تواند پایگاه‌های نظامی آمریکا در منطقه را مورد هدف قرار دهد.

وی افزود: هر ساله به تجهیزات نظامی مدرن، موثر و بازدارنده افزوده می‌شود، این وظیفه را نیروهای مسلح به خوبی انجام داده‌اند.

خطیب جمعه بندر امام خمینی(ره) با بیان اینکه راه حل مشکلات اقتصادی کشور تحقق اقتصادی مقاومتی است، عنوان کرد: علیرغم اینکه ظرفیت‌های کافی برای مقابله با تهدید اقتصادی و تحریم اقتصادی در کشور موجود است در آمادگی اقتصادی ضعف وجود دارد. راه اصلی دفاع از استقلال اقتصادی کشور، اقتصاد مقاومتی است.

تابش با اشاره به ضرورت توجه به فرهنگ و خطرات فرهنگی بیان کرد: فرهنگ مهمترین بعد حفظ امنیت است، اگر فرهنگ آسیب ببیند از نظر سیاسی، اقتصادی و امنیتی آسیب خواهیم دید، باید با نفوذ فرهنگی مبارزه صورت گیرد. جریان‌هایی که در صدد آسیب رساندن به تفکر خط امام و رهبری هستند مهاجمان فرهنگی محسوب می‌شوند؛ مبلغان تشیع انگلیسی که در صدد آسیب زدن به وحدت امت اسلامی هستند، مهاجمان فرهنگی هستند.

خطیب جمعه بندر امام خمینی(ره) با اشاره به شهادت آیت الله مدرس و روز مجلس شورای اسلامی، عنوان کرد: از مجلسی‌ها انتظار می‌رود برای عناصر سیاسی مصونیت غیر قانونی ایجاد نکنند، حریم‌های غیر‌قانونی برای عناصر سیاسی مقدمه دیکتاتوری است. نمایندگان مجلس به برکت خون شهدا به صندلی سبز مجلس تکیه زده‌اند.

حق بندر امام خمینی(ره) ضایع شده است

حجت الاسلام تابش با انتقاد از عملکرد برخی مدیران منطقه اظهار کرد: از نماینده شهر بندر امام خمینی(ره) در مجلس شورای اسلامی حقوق تضییع شده شهر بندر امام خمینی(ره) را مطالبه می‌کنیم، با گذشت ۴۰ سال از انقلاب اسلامی و با همت همه دولت‌ها و علیرغم وجود یکی از مراکز صنعتی و تولید ثروت، هنوز فقیر و محروم است.

وی افزود: این شهر آسفالت ندارد، ساماندهی ندارد، پر از باتلاق است چرا باید اینگونه باشد، نماینده باید بر تلاش‌هایش افزوده شود باید محکم‌تر و قاطع‌تر پیگیر کند حق این مردم ضایع شده است بیشتر از این ضایع نشود، این قابل قبول نیست.

تابش بیان کرد: در کنار یکی از قویترین مجموعه‌های اقتصادی و صنعتی قرار داریم اما یکی از محروم‌ترین شهرهای استان خوزستان هستیم این غیر قابل قبول است، نیروهای بومی با سواد و بی سواد سر کار نمی‌روند.

مدیران پتروشیمی اگر توان خدمت به مردم ندارند، بروند

وی افزود: از مدیرانی که با شهر همکاری می‌کنند تشکر می‌کنیم اما مدیران پتروشیمی باید بدانند مردم این شهر بر گردن شما حق دارند شما مدیون این مردم هستید، از فرماندار شدیداً مطالبه می‌کنیم این واقعیت است مدیران پتروشیمی چه حقی دارند برای بومی‌ها تعیین تکلیف کنند، این‌ها میهمان هستند و باید به مردم منطقه خدمت کنند اگر نمی‌توانند باید بروند، وقتی برای منطقه مشکل ایجاد می‌کنند نمی توانیم بپذیریم.

وی افزود: مدیران پتروشیمی باید این حرف را درک کنند که این منطقه مردم بندر امام خمینی(ره) است نه ملک مدیرعامل، این صنایع مدیون همدردی و همراهی مردم منطقه هستند، از فرماندار و نماینده مجلس می‌خواهیم این مدیرعامل‌ها را پای کار بیاورند که کوچکترین قدمی برای شهر بندر امام خمینی(ره) بر نداشته‌اند برخی از مدیرعامل‌ها گویا مدیرعامل جمهوری اسلامی نیستند و محرومیت زدایی را درک نکرده‌اند توجه به عدالت را متوجه نمی‌شوند هیچ همکاری با منطقه پیرامون خود ندارند شهر مستضعف، فقیر و محروم در کنار این صنایع است.

https://biknews.ir/6325کپی شد! https://khabarbandaremamkhomeyni.ir/6325/مدیران-پتروشیمی-اگر-توان-خدمت-به-مردم-ن/کپی شد!