در FATF همانند برجام سودی عاید کشور نمی‌شود

به گزارش خبر بندر امام خمینی(ره)، آیت الله عبدالکریم فرحانی در سخنرانی پیش از خطبه‌های نماز جمعه این هفته بندر امام خمینی(ره) در مسجد جامع شهر اظهار کرد: خطری که انقلاب را تهدید می‌کند، حرکت به سمت اشرافیگری است، اگر به جای توجه به قشر ضعیف دلسپره طبقات مرفه شدیم به جای تکیه برمردم امید را به خارجی‌ها بستیم این حرکت در مسیر ارتجاع است.

وی افزود: در مجلس خبرگان به روسای مجلس شورای اسلامی و قوه قضائیه تاکید کردیم جلوی فساد را بگیرید.

عضو مجلس خبرگان رهبری گفت: سال گذشته در مرز چذابه به مسئولان گفتم بیایید خوزستان را ببینید مردم خوزستان بیکار هستند و مشکلات زیادی دارند اما همه چیز خود را برای سید الشهدا علیه السلام خرج می‌کنند.

وی با بیان اینکه در موضوع FATF همانند برجام سودی عاید کشور نمی‌شود، بیان کرد: در FATF همانند برجام سودی عاید کشور نمی‌شود، رهبر انقلاب گفتند من اشتباه کردم اجازه دادم برجام را تجربه کنید ما ضرر کردیم.

نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری با بیان اینکه در هر فرصتی مشکلات بخش‌های مختلف استان خوزستان را به رهبر انقلاب و مسئولان سه قوه منعکس می‌کند، اظهار کرد: در جلسه خبرگان به رئیس جمهور گفتم دو سال است خبرگان به شما نامه می‌نویسد و می‌گوید خوزستان مشکل دارد کمک کنید، رئیس جمهور گفت به خوزستان می‌آیم. در جلسه اسفند ماه ۹۶ رئیس جمهور به وزیر اطلاعات گفت چرا مشکلات خوزستان را به من “رئیس جمهوری” منعکس نکرده‌اید وزیر اطلاعات گفت من مشکلات را به آقای واعظی رئیس دفتر و مشاور شما منعکس کرده‌ام.

وی افزود: در جلسه شهریور ماه ۹۷ اعضای خبرگان با رهبر انقلاب به ایشان گفتم رئیس جمهور به خوزستان نیامد، رهبر انقلاب فرمودند دوباره تذکر بدهید.

آیت الله فرحانی بیان کرد: در همان جلسه به رئیس جمهور گفتم اگر به خوزستان آمده بودید مشکلات خرمشهر پیش نمی‌آمد، رئیس جمهور گفت آقای فرحانی چرا این حرف را می‌زنید به ایشان گفتم شما توانستید ظرف بیست روز آب طرح غدیر را به خرمشهر برسانید پس معلوم می‌شود مسئله آب ارتباطی با برجام یا ترامپ ندارد بلکه مسئله کار کردن است.

وی در پایان گفت: تمام حرف ما این است مسئولان باید بیایند و مشکلات خوزستان که شامل بیکاری، تبعیض و اشتغال غیر بومی است را از نزدیک ببینند و سهم به حق این مردم را باید دولت ادا کند.

https://biknews.ir/6107کپی شد! https://khabarbandaremamkhomeyni.ir/6107/در-fatf-همانند-برجام-سودی-عاید-کشور-نمی‌شو/کپی شد!