سربازان منطقه سوم نیرو دریایی سپاه فن و مهارت اشتغال را فرا می‌گیرند

یدلله بادین در جشن روز ملی فنی و حرفه‌ای در سالن میلاد نور اظهار داشت: جوانانی که به خدمت سربازی اعزام می‌شوند و تحت اختیار نیروی دریایی سپاه قرار می‌گیرند کلاس‌های آموزشی تحت عنوان آموزش فن و مهارت برای آن‌ها برگزار شده و در انتهای این کلاس‌ها به آنها مدرک پایان دوره داده می‌شود.

وی افزود: این آموزش‌ها فواید زیادی داشته است، اول اینکه اوقات فراغت سربازها در پادگان پر می‌شود، دوم اینکه از مهارتی که می‌آموزند در همان سازمان نظامی استفاده می‌کنند و سوم اینکه بعد از پایان خدمت  سربازی و ورود به جامعه می‌توانند با توانایی‌هایی که کسب کرده‌اند باعث ایجاد اشتغال شوند و زندگی خود را بدون نیاز به دیگران اداره گنند.

فرمانده منطقه سوم نیروی دریایی سپاه بیان کرد: اینکه یک جوان بتواند یک خانواده را اداره کند یک ارزش بوده و در کل این امر برای کشور بسیار مفید است و می‌تواند در برطرف کردن مشکلات کشور تاثیرگذار باشد.

وی با اشاره به اینکه می‌توان در آینده نیرو کار به دیگر کشور‌ها صادر کرد گفت: دولت می‌تواند در آینده نیرو کار و مهارت‌ها و خدمات را به کشورهای همجوار صادر کند؛ با توجه به اینکه بین استان خوزستان و بصره تفاهنامه‌ای انعقاد شده نیروهای ما می‌تواند در کشور عراق کسب و کار ایجاد کنند.

بادین در پایان با تاکید بر رفع معضلات اجتماعی خاطرنشان کرد: با انجام این اقدامات و فراگیر شدن مهارت و حرفه و در پایان ایجاد اشتغال مطمئنا معضلات اجتماعی کاهش می‌یابد؛ یکی از دلایل اصلی آسیب‌های اجتماعی بیکاری بوده و ما در آینده با این حرکت از آسیب‌ها و معضلات اجتماعی جلوگیری میکنیم./تسنیم

https://biknews.ir/5482کپی شد! https://khabarbandaremamkhomeyni.ir/5482/سربازان-منطقه-سوم-نیرو-دریایی-سپاه-فن-و/کپی شد!