بندر امام خمینی(ره) – ماهشهر پرتردد ترین محور استان خوزستان

غلامعباس بهرامی نیا با اشاره به کنترل تردد وسایل نقلیه با ۹۴ دستگاه ترددشمار برخط در محورهای بین شهری استان اظهار کرد: از ابتدای سال تا ۱۹ خردادماه تعداد ۴۹ میلیون و ۹۰۹ هزار و ۴۷۳ دستگاه وسیله نقلیه در ۴۷ مقطع از محورهای مواصلاتی دارای ترددشمار برخط فعال استان خوزستان (۹۴ مسیر به‌صورت رفت و برگشت) تردد داشتند.

وی افزود: این میزان تردد در محورهایی که تردد شمارهای برخط در آن ها نصب شده است، در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته ۱۲ درصد افزایش داشته است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای خوزستان با بیان اینکه اوج تردد در محورهای استان روز سوم فروردین با تردد ۶۹ هزار و ۵۵۲ دستگاه از ساعت ۱۸ تا ۲۰ بود، تصریح کرد: از کل تردد وسایل نقلیه تعداد ۸ میلیون و ۷۳۸ هزار و ۵۷۲ تردد مربوط به تردد وسایل نقلیه سنگین بوده است که این میزان نسبت به مدت مشابه سال قبل ۳ درصد کاهش داشته است.

بهرامی نیا با اشاره به محورهای پر تردد استان عنوان کرد: محور بندر امام – ماهشهر با یک میلیون و ۷۶۴ هزار و ۶۱۷  تردد، محور ماهشهر – بندرامام با یک میلیون و ۵۵۶ هزار و ۲۳۰ تردد، اهواز – اندیمشک با یک میلیون و ۴۵۱ هزار و ۶۰۲ تردد سه محور پرتردد استان از ابتدای امسال تاکنون هستند.

وی ادامه داد: محور سه راهی کوپال – اهواز، اندیمشک – اهواز، اهواز – شوش، رامهرمز – بهبهان و شوش – اهواز از دیگر محورهای پرتردد استان در طول سال جاری تاکنون هستند./ایسنا

https://biknews.ir/4860کپی شد! https://khabarbandaremamkhomeyni.ir/4860/بندر-امام-خمینیره-ماهشهر-پرتردد-ترین/کپی شد!