لغو تعطیلی روزهای پنج شنبه مدارس خوزستان از هفته آینده

به گزارش خبر بندر امام خمینی(ره) به نقل از فارس، محمد تقی زاده صبح امروز در رابطه با لغو تعطیلی مدارس در روزهای پنجشنبه اظهار کرد: برنامه تعطیلی پنج‌شنبه‌ها از هفته آینده آغاز و تا پایان سال ادامه دارد.

وی با بیان اینکه لغو تعطیلی پنجشنبه شامل همه مدارس و مقاطع می‌شود، افزود: روزهای پنج‌شنبه زمانی در خوزستان فعال بود که بنا به دلایلی در چند سال گذشته در مورد تعطیلی آن تصمیم‌گیری شد.

مدیرکل آموزش‌وپرورش استان خوزستان گفت: چنانچه بخواهیم روزهای پنج‌شنبه را کاملاً فعال کنیم برای این کار هیچ مشکلی نیز نداریم.

تقی زاده با اشاره به فعال شدن کمیته برنامه‌ریزی آموزش دروس پایه از طریق صداوسیما بیان کرد: برای آموزش از طریق صداوسیما درصدد دعوت از کسانی هستیم که ابتدا مجرب باشند و سپس شرایط به وجود آمده زمینه‌ای برای کسی ایجاد نکند که بخواهد با برگزاری کلاس‌های خصوصی و اخذ هزینه از دانش آموزان از وضعیت موجود سوءاستفاده کند.

وی عنوان کرد: برای آموزش از معلمانی دعوت می‌شود که علاقه‌مند به مشارکت و همکاری برای جبران عقب‌ماندگی دانش آموزان باشند.

https://biknews.ir/3881کپی شد! https://khabarbandaremamkhomeyni.ir/3881/لغو-تعطیلی-روزهای-پنج-شنبه-مدارس-خوزست-2/کپی شد!