بجای رسیدگی به مشکلات اساسی که اقتصاد و معیشت مردم است بدنبال رفع حصر هستند

به گزارش خبر بندر امام خمینی(ره)، حجت الاسلام تابش پیش از ظهر امروز در مراسم بزرگداشت حماسه ۹ دی با محکوم خواندن اقدامات فتنه گران عنوان کرد: سران فتنه در سال ۸۸ برای ابطال انتخابات قانونی و تحت فشار قرار دادن رهبر انقلاب مردم را به کف خیابان ها کشاندند.

امروز بجای رسیدگی به مشکلات اساسی که اقتصاد و معیشت است بدنبال رفع حصر هستند، یکی از عوامل فتنه برای اقدام علیه کشور از کشورهای عربی پول دریافت کرد.
سران فتنه می گفتند انتخابات باید باطل شود، شورای نگهبان را قبول نداریم و انتخابات مجدد باید با نظارت بین المللی برگزار شود، رهبر انقلاب مقابل این ساختار شکنی و حرکت غیر قانونی ایستادگی کرد.
برخی عنوان می کنند چرا حصر سران فتنه برداشته نمی شود در صورتی که بارها رهبری تاکید کردند بعد از ۸ سال سران فتنه حاضر نیستند صادقانه حقایق را با مردم در میان بگذارند و اقرار کنند اشتباه کرده اند و تقلبی صورت نگرفته است.
حجت الاسلام تابش با اشاره به تجمعات اعتراضی در برخی شهرها عنوان کرد: مشکل اقتصادی قابل حل است اگر مدیریت انقلابی داشته باشیم این مقطع هم می گذرد مراقب باشیم از تجمعات سوء استفاده برای تبلیغ علیه نظام نشود.

https://biknews.ir/3534کپی شد! https://khabarbandaremamkhomeyni.ir/3534/بجای-رسیدگی-به-مشکلات-اساسی-که-اقتصاد-و/کپی شد!