اقدامات مقطعی دردی را دوا نمی‌کند

به گزارش خبر بندر امام خمینی(ره) به نقل از دانا، همایون یوسفی نماینده مردم اهواز در خصوص بحران ریزگردها و قطعی برق در روزهای اخیر اظهار کرد: بحث قطعی برق در اثر هجوم ریزگردها بسیار مهم است که اگر پیش بینی درستی برای آن انجام نشود در آینده دوباره تکرار خواهد شد.

وی افزود: علت این مشکل پیش بینی نادرست این موضوع است.

نماینده مردم اهواز در مجلس با اشاره به اینکه در ماه های گذشته تذکراتی در این خصوص به مسئولان وزارت نیرو داده ایم، تصریح کرد: اگر برای این موضوع فکری نشود به مرور زمان گریبان کشور را خواهد گرفت.

یوسفی با بیان اینکه به نظر نمی رسد در چند روز اخیر هم اتفاق خاصی جهت حل کامل بحران برق استان افتاده باشد، گفت: اقدامات مقطعی دردی را دوا نمی کند و به نظر نمی رسد برنامه ای برای اقدامات بلند مدت در دولت یازدهم در دست اجرا باشد.

نماینده مردم اهواز در خصوص عدم تشکیل کارگروه ویژه برای حل معضل ریزگردها افزود: حل این مشکل احتیاج به یک عزم جدی دارد و در خوزستان حل نمی شود.

همایون یوسفی در ادامه با بیان اینکه جهت احقاق حق مردم خوزستان با کسی تعارف نداریم ،افزود: نمایندگان خوزستان پی گیر این موضوع هستند و از تمام حقوق خودمان از جمله تحقیق و تفحص از مراجع مربوطه استفاده می کنیم تا یک راهکار قابل حل برای بلند مدت در خوزستان پیدا کنیم.

https://biknews.ir/2570کپی شد! https://khabarbandaremamkhomeyni.ir/2570/اقدامات-مقطعی-دردی-را-دوا-نمی-کند/کپی شد!