آغاز تور رکاب زنی خلیج فارس از بندر امام خمینی(ره)

به گزارش خبر بندرامام خمینی(ره) معاون اداری و مالی و نائب رئیس کمیته ورزش اداره کل بنادر و دریانوردی استان خوزستان ضمن اعلام این خبر اظهار داشت: طی آیینی با حضور جمعی از مسئولین این اداره کل، سرپرست هیأت دوچرخه سواری منطقه و انجمن های مردم نهاد حامی این تور، تیم دوچرخه سواری، رکاب زنی خود را در حاشیه ی سواحل خلیج فارس از این مجتمع بزرگ بندری که در شمالی ترین نقطه ی خلیج فارس واقع شده، آغاز نمودند.

سید علی سیاوش در ادامه افزود: در این آیین، سرپرست هیأت دوچرخه سواری، جمعی از نمایندگان انجمن های مردم نهاد حامی و ورزشکاران دوچرخه سوار، از همکاری ادارات مختلف بندرامام خمینی (ره) در برگزاری این مراسم تشکر کرده و در تبیین اهداف خود از برگزاری این تور، به ترغیب و تشویق مردم برای ورزش و حفظ تندرستی و صیانت از نام خلیج همیشه فارس اشاره نمودند. همچنین در ادامه ی این مراسم به نشانه ی حفظ و حراست از گونه های گیاهی بومی جنوب کشور، دو اصله نهال مثمر به مسئولین این اداره کل تقدیم گردید.

https://biknews.ir/2208کپی شد! https://khabarbandaremamkhomeyni.ir/2208/آغاز-تور-رکاب-زنی-خلیج-فارس-از-بندر-امام/کپی شد!