فردا آب شهری بندر امام خمینی(ره) قطع می‌شود

شرکت بهره‌برداری، تولید و انتقال آب جنوب شرق خورستان در اطلاعیه‌ای از قطع آب شهری بندر امام خمینی (ره) در روز یکشنبه از ساعت ۸ صبح به مدت چهار ساعت، خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری خبر بندر امام خمینی(ره)، شرکت بهره‌برداری، تولید و انتقال آب جنوب شرق خورستان درخصوص قطع آب شهری بندر امام خمینی (ره) اعلام کرد: به منظور تعمیرات خروجی تصفیه خانه تأسیسات آب کوت امیر در جهت پایداری آب شهر و صنایع هدف، آب شهری بندر امام خمینی(ره) از  ساعت ۸ تا ۱۲ صبح روز یکشنبه ۱۹ فروردین ۱۴۰۳ قطع خواهد شد.

در ادامه این اطلاعیه آمده است: با توجه به کاهش ورودی به کانال آبرسانی بندرامام خمینی (ره)، احتمال قطع آب شهری در روز دوشنبه ۲۰ فروردین ماه ۱۴۰۳ نیز وجود دارد و  بر همین اساس از همه همشهریان درخواست می‌شود نسبت به ذخیره آب مصرفی مورد نیاز اقدام کنند.

در این اطلاعیه از مشترکان خواسته شده در زمان قطع آب، شیر فلکه ورودی منزل را بسته و پمپ‌های آب خانگی را خاموش کرده و بعد از ساعت یاد شده و برقرارشدن آب شهری، برای مدت ۵ دقیقه لوله‌های آب را باز گذاشته تا آب مانده در لوله‌ها خارج شود.

یادآور می‌شود شرکت بهره برداری، تولید و انتقال آب جنوب شرق آبرسانی به کلیه شهرهای جنوب شرق استان از جمله شهرستان ماهشهر، هندیجان، رامشیر، امیدیه، شادگان و روستاهای تابعه و همچنین کلیه صنایع استراتژیک منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی واقع در بندر امام خمینی (ره) و سازمان بنادر و دریانوردی استان خوزستان، برعهده دارد.

انتهای پیام/

https://biknews.ir/16168کپی شد! https://khabarbandaremamkhomeyni.ir/16168/فردا-آب-شهری-بندر-امام-خمینیره-قطع-می/کپی شد!