آقای رییس جمهور؛ دومینوی شهرستان شدن بندرامام خمینی(ره) را پایان دهید!

تاریخ سیاسی شهر بندرامام خمینی(ره) را اگر مرور کنید، کلکسیون وعده‌های توخالی و پوشالی مسئولان قوای سه گانه، استانی و شهرستانی در آن موج می‌زند که هر کدام زخمی تازه بر پیکره این شهر وارد کرده و باعث یأس و ناامیدی مردم شده است.

به گزارش پایگاه خبر بندر امام خمینی(ره)، طبق گزارشی که خبرگزاری دولتی ایرنا منتشر کرده است بیمارستان نوید بندرامام خمینی(ره) جزو برنامه‌های افتتاح هشتمین سفر رئیس جمهور خواهد بود.

با اینکه هنوز حضور رئیس جمهور در بندر امام خمینی(ره) با اما و اگر همراه است ولی گفته می‌شود این سفر با دیدار مردمی همراه نیست، اما اگر وعده شهرستان شدن بندر امام خمینی(ره) تحقق یابد سبب دلگرمی مردم بندر امام خمینی(ره) خواهد شد.

چندی پیش معاون سیاسی استاندار خوزستان در مصاحبه‌ای پرونده شهرستان شدن بندرامام خمینی(ره) را در انتهای مسیر روند رسیدگی و منتظر تصمیم هیات دولت عنوان کرد.

پس از آن در پیگیری‌هایی که توسط این پایگاه‌ خبری انجام شد، برخی منابع آگاه شهرستان شدن را تمام شده و بنا به مصالحی بعد از انتخابات مجلس عنوان کرده بودند که این خبر به صورت دقیق و با همین محتوا چهارسال قبل هم تکرار شده بود.

حال سوال اینجاست که این گروگانگیری ۸۵ هزار نفری چه وقت قرار است پایان یابد و مردمی دردمند و گلایه‌مند اما پای کار انقلاب که با وجود آب گرفتگی، ضرر و زیان فراوان و مشکلات فراوان شهری ۳۰ درصد واجدین شرایط آن در انتخابات حضور پیدا کردند چه زمانی می‌توانند به آرزوی دیرینه‌شان دست یابند؟

یکی از مدیران بنیاد شهید مستند می‌گفت با بررسی که انجام داده‌ام در تمام کوچه ها و خیابان‌های شهر بندر امام خمینی(ره) یک خانواده شهید، ایثارگر، آزاده و یا جانباز وجود دارد و باید پرسید آیا این ادای دین به انقلاب و نظام نیست؟

تا چه زمانی می‌بایست در انتظار وعده‌های توخالی و پوشالی مسئولان در دولت و مجلس و غیره… ماند که وعده ۶ ماهه بدهند و پس از ۴ سال کاری نکنند؟ آیا اینها باعث دلخوری و دلسردی مردم نیست؟

انتظار می‌رود ذی نفوذانی که دستی بر آتش دارند و می‌توانند رییس جمهور را در هشتمین سفر به خوزستان همراهی کنند به وی بفرمایند که قبل از بازگشت به پاستور لطفا وعده شهرستان شدن بندرامام خمینی(ره) را تحقق بدهند و آن را به صورت رسمی اعلام کنید.

انتهای پیام/

https://biknews.ir/16122کپی شد! https://khabarbandaremamkhomeyni.ir/16122/آقای-رییس-جمهور؛-دومینوی-شهرستان-شدن-ب/کپی شد!