امام جمعه بندر امام خمینی(ره):

راهپیمایی ۲۲ بهمن نماد حضور مردم در پاسداری از ارزش‌ها و آرمان‌های انقلاب اسلامی است

امام جمعه بندر امام خمینی(ره) گفت: حضور پرشور مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن، از یک سو موجب دلگرمی و نویدی برای دوستان انقلاب اسلامی و از سوی دیگر موجب خنثی شدن توطئه‌های دشمنان داخلی و خارجی انقلاب اسلامی، خواهد شد.

به گزارش پایگاه خبری خبر بندر امام خمینی(ره)، حجت‌الاسلام جاسم عبادی ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه این هفته بندر امام خمینی(ره) با تبریک چهل و پنجمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی اظهار داشت: انقلاب اسلامی با اتکا به خداوند متعال و با اعتماد به نفس و بدون هیچ‌گونه سلاح که در اختیار گروه‌های متعارف و مسلح در جهان قرار دارد، با عزمی راسخ و با اعتماد به قدرت خود که در پرتو قدرت خداوند متعال شکل گرفت، به میدان آمد.

وی افزود: ملت ما توانست رژیم تا بن دندان مسلح سابق که مورد حمایت آمریکا و انگلیس بود؛ رژیمی که منافع غربی‌ها و منافع بیگانگان در این کشور به منافع ملت ایران ترجیح می‌داد را ساقط کند. در این جنگ اراده‌ها، اراده ملت ایران پیروز شد.

خطیب جمعه بندر امام خمینی(ره) خاطر نشان کرد: روز ۲۲ بهمن روز پیروزی اراده ملت ایران بر اراده دنیای استکبار جهانی است. ملت ما در انقلابشان، با وجود این که سلاح در اختیار نداشتند و هیچ قدرت خارجی از آنها حمایت نمی‌کرد، با توکل به خدا به پیروزی رسید.

عبادی ادامه داد: راهپیمایی ۲۲ بهمن نماد حضور مردم در پاسداری از ارزش‌ها و آرمان‌های والای انقلاب اسلامی است. این موضوع از یک سو موجب دلگرمی و نویدی برای دوستان انقلاب اسلامی و از سوی دیگر موجب خنثی شدن توطئه‌های دشمنان داخلی و خارجی انقلاب اسلامی خواهد شد.

وی یادآور شد: این راهپیمایی بزرگ نشانه زنده بودن انقلاب اسلامی با وجود فاصله گرفتن از سال ۵۷ است، در حالی که کمتر انقلابی در جهان پس از گذشت سال‌ها اینگونه زنده و بالنده می‌ماند. همچنین نشانه همبستگی ملت ایران زیر لوای نظام مقدس جمهوری اسلامی و ولایت فقیه است که تضمین کننده امنیت ملی نیز تلقی می‌شود.

امام جمعه بندر امام خمینی(ره) عنوان کرد: حضور پرشور مردم در راهپیمایی‌ها، انتخابات‌ها و همچنین در دیگر میدان‌های مجاهدت، نشان داده که مشکلات اقتصادی و معیشتی گرچه در تدبیر و مدیریت زندگی اخلال ایجاد کرده، اما در «تحلیل»، این مردم فهیم دچار اشتباه محاسباتی نشده‌اند و نخواهند شد.

عبادی متذکر شد: با امید به خداوند متعال، مردم با بصیرت و انقلابی ایران اسلامی امسال هم همانند سال‌های گذشته به ندای رهبر معظم انقلاب اسلامی لبیک خواهند گفت و شاهد رقم خوردن شکوه و عظمت ایران اسلامی در راهپیمایی ۲۲ بهمن و انتخابات یازدهم اسفند خواهیم بود و این شکوه و عظمت خاری در چشم دشمنان و بدخواهان ایران اسلامی خواهد شد.

وی عنوان کرد: حلول ماه شعبان‌المعظم و اعیاد آن یعنی میلاد سراسر نور حضرت اباعبدالله‌الحسین و روز پاسدار و ولادت حضرت قمر بنی‌هاشم ابالفضل العباس و روز جانباز و نیز میلاد چهارمین اختر تابناک آسمان امامت و ولایت حضرت سیدالساجدین و زین‌العابدین را به همه شیعیان جهان تبریک و تهنیت عرض می‌کنم.

انتهای پیام/

https://biknews.ir/15919کپی شد! https://khabarbandaremamkhomeyni.ir/15919/راهپیمایی-۲۲-بهمن-نماد-حضور-مردم-در-پاس/کپی شد!