برای نخستین بار در آموزش و پرورش بندر امام خمینی(ره)؛

اختصاص سهمیه جذب ۸۰ نفری دبیری هنرآموزی و آموزگاری

رئیس اداره آموزش و پرورش بندر امام خمینی(ره) از افزایش ۸۰ نفری جذب معلم برای سال تحصیلی آینده خبر داد و گفت: برنامه‌ریزی‌ها از اکنون تا مهر سال آینده برای حل مشکل کمبود معلم در بندر امام خمینی(ره) انجام شده است تا مشکل کمبود نیروی انسانی مرتفع شود.

به گزارش پایگاه خبری خبر بندر امام خمینی(ره)، رحمت احمد محمودی بعدازظهر امروز در گفت‌وگو با خبرنگاران درباره اقدام‌هایی که قرار است برای کمبود معلم در آموزش و پرورش بندر امام خمینی(ره) انجام شود، اظهار کرد: با پیگیری اداره  آموزش و پرورش بندر امام خمینی(ره) و موافقت اداره کل آموزش و پرورش خوزستان  و وزارت آموزش و پرورش برای نخستین بار توانستیم افزایش سهمیه استخدامی دبیری هنرآموزی و آموزگاری برای آموزش و پرورش بندرامام را تا سقف ۸۰ نفر ارتقا بدهیم.

وی با بیان اینکه قرار است جذب برای سال آینده افزایش یابد، افزود: در این ۲ سال اخیر تعداد مجوزهایی که به آموزش و پرورش داده شد، چندین برابر سال‌های گذشته بود اما با توجه به کمبود سال‌های گذشته و از طرفی آمار بالای معلمان بازنشسته در سال جاری مهرماه، با چالش اساسی کمبود معلم مواجه شدیم.

رئیس اداره آموزش و پرورش بندر امام خمینی(ره) اظهار امیدواری کرد: جوانان بندر امام خمینی (ره) دارای مدرک کارشناسی و بالاتر تا ۱۶ بهمن فرصت دارند که دفترچه آزمون استخدامی را از سایت سازمان سنجش دریافت کرده و نسبت به ثبت‌نام اقدام کنند.

وی یادآور شد: رشته هایی که مورد نیاز است به تفکیک در فرصت مناسب به داوطلبان بندر امام خمینی(ره) اطلاع‌رسانی خواهد شد.

به گزارش خبر بندر امام خمینی(ره)، امسال همزمان با آغاز سال تحصیلی بسیاری از کلاس‌های درس با کمبود معلم مواجه بودیم که از ظرفیت بازنشستگان استفاد شد.

انتهای پیام/

https://biknews.ir/15898کپی شد! https://khabarbandaremamkhomeyni.ir/15898/اختصاص-سهمیه-جذب-۸۰-نفری-دبیری-هنرآموز/کپی شد!