پنجمین رویداد تولید محتوای دیجیتال بسیج در خوزستان آغاز شد

مسئول سازمان فضای مجازی بسیج خوزستان از آغاز پنجمین رویداد تولید محتوای دیجیتال بسیج با حضور مسئولان، جوانان فعال و نخبه خوزستانی در بخش‌های پویانمایی، نرم افزار و بازی تلفن همراه در قالب ۳۴ تیم تخصصی، خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری خبر بندر امام خمینی(ره)، یونس سلیمانی در گفت‌وگو با خبرنگاران درباره پنجمین رویداد تولید محتوای دیجیتال بسیج در خوزستان اظهار کرد: صبح امروز مراسم بازگشایی پنجمین رویداد ملی تولید محتوای دیجیتال بسیج با حضور مسئولان، جوانان فعال و نخبه استان خوزستان در بخش‌های پویانمایی، نرم افزار و بازی تلفن همراه در قالب ۳۴ تیم تخصصی در شهرستان اهواز، برگزار شد.

وی افزود: برگزاری رویداد ملی تولید محتوا دیجیتال بسیج فرصت ارزشمندی است تا خلاقیت جوانان در عرصه تولیدهای رسانه‌ای به عرصه ظهور گذاشته شود و بتوانند استعدادهای خود را در یک رقابت سالم به نمایش بگذارند.

سلیمانی ادامه داد: رویداد ملی تولید محتوای دیجیتال بسیج بستری جهت شناسایی بی‌واسطه‌ نخبگان از بدنه‌ علاقمند به انقلاب اسلامی و از لایه‌های مختلف جامعه است.

مسئول سازمان فضای مجازی بسیج خوزستان با بیان اینکه ثبت‌نام در این رویداد بزرگ تولید محتوای دیجیتال برای عموم نخبگان خوزستانی آزاد بود، بیان کرد: تیم‌های شرکت‌ کننده به مدت ۴۸ ساعت به‌صورت حضوری با هم رقابت می‌کنند و در نهایت تیم‌های برتر در هر بخش به مرحله کشوری راه خواهند یافت و جوایز ارزنده‌ای نیز به برندگان تعلق خواهد گرفت.

انتهای پیام/

https://biknews.ir/15845کپی شد! https://khabarbandaremamkhomeyni.ir/15845/پنجمین-رویداد-تولید-محتوای-دیجیتال-بس/کپی شد!