کتاب اختلالات بالینی کودک و نوجوان به قلم نویسنده بندرامام خمینی (ره) رونمایی شد

کتاب اختلالات بالینی کودک و نوجوان نخستین اثر ابتسام منصوری روانشناس بالینی بندر امام خمینی(ره) با همکاری جمعی از نویسندگان، رونمایی شد.

به گزارش پایگاه خبری خبر بندرامام خمینی(ره)، مراسم رونمایی از کتاب “اختلالات بالینی کودک و نوجوان” نخستین اثر ابتسام منصوری روانشناس بالینی و نویسنده ساکن بندر امام خمینی(ره) با حضور مسئولان، فرهیختگان و مردم در کتابخانه عمومی شهید موحد، برگزار شد.

ابتسام منصوری در حاشیه مراسم رونمایی از این کتاب اظهار کرد: کتاب اختلالات بالینی کودک و نوجوان حاصل دو سال تحقیق، پژوهش در حوزه روانشناسی و درمانگری بالینی است که با همکاری دو تن از نویسندگان زینب مناصر و کوثر میاحی، تالیف شده است.

وی افزود : این کتاب با انگیزه افزایش سطح آگاهی والدین، معلمان و افراد فعال در حوزه روانشناسی در مورد تشخیص و درمان اختلالات بالینی به زبان ساده و قابل فهم برای عموم مردم نوشته شده است.

منصوری ادامه داد: در این کتاب به موضوعاتی از قبیل نوع اختلالات و علائم بارز آنها، راه کارهای پیشگیری و درمان، تشخیص اختلالات روانی در حوزه کودک و نوجوان و نحوه رفتار صحیح با افراد داری اختلالات، پرداخته شده است.

انتهای پیام/

https://biknews.ir/15809کپی شد! https://khabarbandaremamkhomeyni.ir/15809/کتاب-اختلالات-بالینی-کودک-و-نوجوان-به-ق/کپی شد!