سومین جشنواره ملی شعر عصای سفید در بندر امام خمینی(ره) برگزار می‌شود

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی بندر امام خمینی (ره) از فراخوان سومین جشنواره ملی شعر عصای سفید ویژه نابینایان، خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری خبر بندر امام خمینی(ره) ، احمد عبدالهی رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی بندر امام خمینی (ره) اظهار کرد:  اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی و اداره کل بهزیستی استان خوزستان با همکاری اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی و انجمن شعر بندر امام خمینی (ره) و اداره بهزیستی ماهشهر در نظر دارد، با استعانت از درگاه خداوند متعال و در راستای اعتلای فرهنگ و هنر و بازتاب نگاه خلاقانه هنرمندان عرصه شعر و ادبیات سومین جشنواره ملی شعر، عصای سفید را با حضور شاعران سراسر کشور در بندر امام خمینی (ره)، برگزار کند.

وی افزود: محورهای جشنواره در دو بخش آزاد و ویژه، نقش باورهای زیباشناختی نابینایان از موضوعات محیط پیرامون مانند، رویکرد مقاومت و ایستادگی، آیین اعتقادی فرهنگ مهدویت و آداب انتظار، شناخت فرهنگ ولایی، شناخت سیره اهل بیت (ع) و نقش آن در جامعه دینی و غیره، است.

عبدالهی درباره نحوه ارسال آثار و شرایط آن، گفت: شرکت کنندگان می‌توانند حداکثر سه اثر را به صورت صوتی و تصویری با کیفیت بالا به پیام‌رسان ایتا و روبیکا شماره ۰۹۳۷۶۸۲۴۸۹۹ و یا به دبیرخانه جشنواره به آدرس: خوزستان، بندر امام خمینی(ره)، بلوار آیت الله طالقانی، روبه‌روی پارک خلیج‌فارس، اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی، ارسال کنند.

وی در ادامه با تاکید بر اینکه برگزیدگان در جشنواره به صورت حضوری شرکت می‌کند، بیان کرد: شرکت کنندگان خارج از استان به همراه یک نفر اسکان داده می‌شوند.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی بندر امام خمینی(ره) با تاکید بر اینکه اعزام برگزیدگان، شاعران ( روشن دل ) برعهده اداره بهزیستی آن شهرستان است، گفت:  آخرین مهلت ارسال آثار تا ۲۵ بهمن ماه ۱۴۰۲ و زمان برگزاری جشنواره اسفندماه سال ۱۴۰۲ است.

انتهای پیام/

https://biknews.ir/15795کپی شد! https://khabarbandaremamkhomeyni.ir/15795/سومین-جشنواره-ملی-شعر-عصای-سفید-در-بندر/کپی شد!