رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی بندر امام خمینی(ره) معرفی شد

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی در حکمی احمد عبدالهی را به عنوان رئیس جدید اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی بندر امام خمینی(ره)، منصوب کرد.

به گزارش پایگاه خبری خبر بندر امام خمینی(ره)، صبح امروز آیین تکریم و معارفه رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی بندر امام خمینی(ره) با حضور معاون مدیرکل و رئیس بازرسی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان، شهردار بندر امام خمینی(ره) برگزار شد.

در این مراسم از زحمات سید احمد محفوظیان سرپرست سابق قدردانی و احمد عبدالهی به عنوان رئیس جدید اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی بندر امام خمینی(ره)، معرفی شد.

در بخشی از حکم انتصاب مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان آمده است: نظر به تجارب ارزنده جنابعالی در  عرصه‌های فرهنگی هنری و به موجب این حکم شما را به عنوان رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی بندرامام خمینی(ره) منصوب می‌نمایم. همکاری فرهنگی مستمر و ایجاد تعامل مناسب با تمامی دستگاه‌های فرهنگی و دولتی ، تقویت و حمایت از فعالان مردمی جبهه ی فرهنگی انقلاب اسلامی، تقویت جایگاه اداره شهرستان به عنوان محور فرهنگ و هنر، رعایت اولویت‌های محتوایی در برنامه‌های مختلف تقویت روحیه و عزت و خودباوری ملی، رشد فضائل اخلاقی از دیگر بخش‌های اشاره شده در این حکم است‌.

انتهای پیام/

https://biknews.ir/15620کپی شد! https://khabarbandaremamkhomeyni.ir/15620/رئیس-اداره-فرهنگ-و-ارشاد-اسلامی-بندر-ام/کپی شد!