جبهه مقاومت با اضمحلال رژیم صهیونیستی غرب آسیا را دگرگون خواهد کرد

امام جمعه بندر امام خمینی(ره) با اشاره به اینکه از زمان تشکیل جبهه مقاومت هر جایی جبهه مقاومت ورود کرده، پیروزی حاصل شده است، گفت: بزودی شاهد دگرگونی منطقه غرب آسیا بوسیله اضمحلال رژیم صهیونیستی توسط جبهه مقاومت خواهیم بود.

به گزارش پایگاه خبری خبر بندر امام خمینی(ره)، صبح امروز مردم، مسئولان نظامی، انتظامی و شهری بندر امام خمینی(ره) استان خوزستان همزمان باسراسر کشور در راستای حمایت از مردم فلسطین و محکومیت جنایات وحشیانه رژیم صهیونیستی و کودک کشی و فاجعه انسانی آنان در غزه، در کوی بندر تجمع کرده و این جنایات را محکوم کردند.

در تجمع امروز بندر امام خمینی(ره)، قشرهای مختلف مردم از جمله پیر و جوان، کودک و نوجوان، زن و مرد حضور یافتند تا حمایت خود را از مظلومیت مردم فلسطین اعلام کنند.

زنان و مادران انقلابی در این تجمع به همراه فرزندان خردسال و عروسک فرزندانشان حضوری پر رنگ دارند و از مجامع بین‌المللی خواستند جنایت ددمنشانه علیه مردم و کودکان مظلوم غزه را فورا متوقف و راه کمک‌های انسانی به غزه باز شود.

بیشتر بخوانید:

تجمع مردم بندر امام خمینی (ره) در حمایت از کودکان و زنان مظلوم غزه

حمله بی‌رحمانه به بیمارستان غزه هیمنه پوشالی اسراییل را درهم شکست

حجت‌الاسلام جاسم عبادی در جمع مردم بندر امام خمینی(ره) با بیان اینکه بزودی شاهد دگرگونی منطقه غرب آسیا بوسیله اضمحلال رژیم صهیونیستی توسط جبهه مقاومت خواهیم بود، اظهار کرد: خدا را شاکریم ملت ایران به برکت انقلاب اسلامی، امام راحل و رهبری حکیمانه مقام معظم رهبری در اوج عزت، استقلال و افتخار است و امروزه بیداری ملت ایران سبب بیداری ملت‌های آزادی‌خواه دنیا شده است.

وی افزود: امروز مدعیان حقوق بشر در برابر جرم و جنایت رژیم صهیونیستی، کودک‌کشی در یک منطقه محصور و زندانی، شکنجه مردم مظلوم و بی‌پناه غزه سکوت کرده‌اند.

حجت‌الاسلام عبادی تصریح کرد: امروز ادعای دروغ بودن حقوق بشر آمریکا برای همه ملت‌ها ثابت شده است ولی از مواضع برخی شخصیت‌ها که حاضر نیستند در محکومیت جنایت‌ کودکان بی‌گناه و بی‌پناهی که زیر آوار کشته می‌شوند و به خاطر این همه داغی که بر دل مادران مسلمانان می‌گذارند، حتی با یک استوری این جنایات را محکوم کنند.

وی با بیان اینکه پیروزی با جبهه مقاومت و ملت فلطسین است گفت: این غده سرطانی (اسراییل) باید از صحنه روزگار محو و برای همیشه به تاریخ بپیوندد.

عبادی گفت: باطل ممکن است چند صباحی جولان بدهد و ملت مسلمان اما مقاوم فلسطینی را به خاک و خون بکشد، اما به طور قطعی پیروزی متعلق به جبهه مقاومت و امت پیغمبر و اسلام است.

وی تاکید کرد: از زمانی که جبهه مقاومت تشکیل شده است هر جایی جبهه مقاومت ورود کرده، پیروزی حاصل شده است.

عبادی ادامه داد: برنامه دنیای استکبار در عراق، یمن، سوریه با رشادت‌ و مجاهدت رزمندگان اسلام جبهه مقاومت و در راس آن سردار شهید قاسم سلیمانی، شکست خورد.

امام جمعه بندر امام خمینی(ره) تاکید کرد: همانگونه که سید مقاومت و مقاوم معظم رهبری وعده دادند در آینده نزدیک پیروزی از آن مردم مظلوم فلسطین است، مطمئن باشید به حول و قوه الهی این وعده محقق خواهد شد.

انتهای پیام/و

https://biknews.ir/15608کپی شد! https://khabarbandaremamkhomeyni.ir/15608/جبهه-مقاومت-با-اضمحلال-رژیم-صهیونیستی/کپی شد!
گزارش:
رضا ولایتی
عکس:
محمد زارعی