فردا رزمایش ترکیبی مدیریت بحران و پدافند غیرعامل در منطقه ویژه اقتصادی بندرامام خمینی(ره) برگزار می‌شود

روابط عمومی اداره کل بنادر و دریانوردی خوزستان در اطلاعیه‌ای اعلام کرد: به اطلاع شهروندان بندر امام خمینی(ره) و بندر ماهشهر می‌رساند که انتشار دود و یا فعالیت‌های عملیاتی در منطقه همزمان با برگزاری رزمایش، در راستای اجرای مدل های مربوطه مطابق با دستورالعمل های ابلاغی است و جای هیچگونه نگرانی نخواهد بود.

گزارش پایگاه خبری خبر بندر امام خمینی(ره) ، روابط عمومی اداره کل بنادر و دریانوردی خوزستان در اطلاعیه‌ای اعلام کرد: منطقه ویژه اقتصادی بندرامام خمینی(ره)  با هدف آمادگی همه جانبه در برابر تهدیدهای احتمالی در محل منطقه ویژه بندرامام خمینی(ره) قصد دارد رزمایش ترکیبی مدیریت بحران و پدافند غیرعامل را صبح روز یکشنبه ۲۱ آبان ماه جاری برگزار کند.

این مانور دربرگیرنده اطفاء حریق شناور، امداد و نجات در دریا، رفع آلودگی دریایی، اطفاءحریق مخزن نفتی، مقابله با نشت مواد شیمیایی(HAZMAT) و تخلیه اضطراری است.

باتوجه به موقعیت و جایگاه منطقه ویژه اقتصادی ویژه بندر امام خمینی(ره) دربین بنادر و همچنین نقش آن درچرخه فعالیت‌های اقتصادی کشور، براساس دستورالعمل های ابلاغی و مطالعات انجام شده درحوزه مدیریت بحران و پدافندغیرعامل، مانورمقابله با پیامدها و حوادث احتمالی در این منطقه برگزار خواهد شد.

در همین راستا، به اطلاع شهروندان بندر امام خمینی(ره) و همچنین بندر ماهشهر می‌رساند که انتشار دود و یا فعالیت‌های عملیاتی در منطقه همزمان با برگزاری رزمایش، در راستای اجرای مدل های مربوطه مطابق با دستورالعمل های ابلاغی است و جای هیچگونه نگرانی نخواهد بود.

انتهای پیام/

https://biknews.ir/15572کپی شد! https://khabarbandaremamkhomeyni.ir/15572/فردار-رزمایش-ترکیبی-مدیریت-بحران-و-پدا/کپی شد!