مراسم تجلیل از خادمان حسینی در بندر امام خمینی(ره) برگزار شد + تصاویر

مراسم تجلیل از خادمان حسینی (ع) شهرستان بندرماهشهر و بندر امام خمینی (ره) با حضور جمعی از موکب‌داران، مسئولان استانی، شهری و شهرستان، برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری خبر بندرامام خمینی(ره)، مراسم تجلیل از خادمان زائران ابا عبدالله الحسین بندر امام خمینی(ره) و بندرماهشهر با حضور سید محمود موسوی مسئول ستاد توسعه و بازسازی عتبات عالیات استان خوزستان و جمعی از موکب‌داران و مسئولان شهری و شهرستانی در مسجد جامع شهر، برگزار شد.

داود مجدم مسئول ستاد توسعه و بازسازی عتبات و عالیات بندر امام خمینی(ره) در گفت‌وگو با خبرنگار خبر بندر امام خمینی(ره) اظهار کرد: مردم بندر امام خمینی(ره) هر سال میزبان عاشقان ابا عبدالله الحسین (ع) است که از هفت استان جنوبی و کشورهای همسایه پاکستان و هندوستان برای شرکت در پیاده‌روی بزرگ اربعین حسینی، شرکت می‌کنند.

وی افزود: مردم بندر امام خمینی(ره) هر سال افتخار خدمت به زائران ابا عبدالله الحسین دارند و با تجمع عاشقان حسینی (ع)، حرکت کاروان پیاده‌روی هزاران نفری عشاق الحسین (ع) به کربلای معلی، آغاز می‌کنند.

مسئول ستاد توسعه و بازسازی عتبات عالیات بندر امام خمینی(ره) با بیان اینکه خدمت در دستگاه اباعبدالله الحسین(ع) توفیق می‌خواهد، عنوان کرد: در راستای خدمت رسانی به زائران اربعین حسینی، سه موکب دارای پروانه رسمی در عراق داریم که ۲۰ روز قبل از اربعین در مسیر پیاده‌روی زائران مستقر شده و به صورت شبانه‌روزی مشغول خدمت‌رسانی به زائران می‌شوند.

وی افزود: بیش از پنج موکب بین راهی حد واسط جاده بندر امام خمینی(ره) به آبادان، سه مسجد، ۱۷ حسینیه، ۱۸ موکب ویژه برادران و یک موکب ویژه خواهران و ۴۰ موکب خانگی به صورت شبانه‌روزی وعده غذایی صبحانه، ناهار و شام و انواع خدمات خودرویی، درمانی و بهداشتی به بیش از ۷۰ هزار زائر ارائه می‌دهند، که سبب شده بندرامام خمینی(ره) “مدینه الزوار” شود.

مجدم تصریح کرد: لازم می‌دانم از پشتیبانی و حمایت مدیران عامل سازمان منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی و پتروشیمی اروند، موکب‌های حضرت علی اکبر (ع) منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی و موکب امام رضا (ع) پتروشیمی اروند، زحمات خالصانه و صادقانه خادمان مکتب حسینی مردم بندر امام خمینی(ره)، تشکر و قدردانی ویژه‌ای کنم.

انتهای پیام/

https://biknews.ir/15551کپی شد! https://khabarbandaremamkhomeyni.ir/15551/مراسم-تجلیل-از-خادمان-حسینی-در-بندر-اما/کپی شد!
عکس و گزارش:
علیرضا آلبوگردون