هیمنه پوشالی آمریکا را دانش‌آموزان و دانشجویان انقلابی در سیزدهم آبان‌ ۵۷ درهم شکستند

امام جمعه بندر امام خمینی(ره) گفت: سیزدهم آبان‌ماه ماه ۵۷ یادآور شجاعت و شهامت دانش‌آموزان و دانشجویان انقلابی است که در این روز، هیمنه پوشالی آمریکا را درهم شکستند و پیام استکبار ستیزی ملت ایران اسلامی را به دنیا مخابره شد.

به گزارش پایگاه خبری خبر بندر امام خمینی (ره)، حجت‌الاسلام جاسم عبادی در خطبه‌های این هفته نماز جمعه بندر امام خمینی(ره) با تبریک روز دانش‌آموز به همه دانش‌آموزان اظهار کرد: سیزدهم آبان‌ماه سالروز تسخیر لانه جاسوسی آمریکای جنایتکار توسط دانشجویان است که بنام روز ملی مبارزه با استکبار نامگذاری شده است. امام راحل عظیم السلام از آن حادثه به عنوان انقلاب دوم یاد کردند.

وی افزود: سیزدهم آبان‌ماه ماه ۵۷ یادآور شجاعت و شهامت دانش‌آموزان و دانشجویان انقلابی است که در این روزوهیمنه پوشالی آمریکا را درهم شکستند و پیام استکبار ستیزی ملت ایران اسلامی را به دنیا مخابره شد.

حجت‌الاسلام عبادی ادامه داد: سیزده آبان که در مبارزه و قیام دانش‌آموزان متعهد و بیدار بر ضد رژیم شاه و حامیان آن به ویژه استکبار جهانی ریشه دارد، نشانه آن است که این قشر آگاه و متعهد، در راه رسیدن به اهداف والا و عظیم انقلاب اسلامی چه در زمان طاغوت و چه پس از پیروزی شکوه‌مند انقلاب اسلامی، از هیچ کوششی فروگذار نکرده است.

امام جمعه بندر امام خمینی(ره) با تاکید بر اینکه امروز وظیفه همه دلسوزان و نخبگان این است که برای آگاه‌سازی نسل جوان امروز جهاد تبیین کنند، بیان کرد: با توجه به وجود رسانه های غربی و دنیای استکبار جوانان کمتر از جنایات آمریکای جنایتکار مطلع هستند.

وی افزود: امروز وظیفه داریم علت دشمنی دنیای استکبار با ملت ایران را برای نسل جدید به ویژه دانش‌آموزان عزیز بیان کنیم.

حجت‌الاسلام عبادی درباره نقش آمریکا در حمایت از رژیم صهیونسیتی و کشتار بی‌رحمانه زنان و کودکان در فلسطین اظهار کرد: امروز یکی از جنایات آمریکا همین حمایت از جنایات رژیم کودک کش صهیونسیتی است که دارد هر روز هزاران زن و کودک را به خاک و خون می‌کشد اما آمریکا جنایتکار دارد حمایت می‌کند و به رژیم صهیونسیتی اسلحه می‌دهد.

وی افزود: همانطور که مقام معظم رهبری (مدظله) فرمودند : “قطعاً ملت مظلوم فلسطین نتیجه صبر و مقاومت خود را خواهد گرفت و بر رژیم صهیونسیتی پیروز خواهد شد و این غده سرطانی برای همیشه از صحنه روزگار محو خواهد شد.”

امام جمعه بندر امام خمینی(ره) به دانش‌آموزان عزیز توصیه کرد:
دانش آموزان عزیز!  قدر خودتان را بدانید قدر انقلابی که با ایثارگری هزاران زن و مرد و  پیر و جوان  به دست آمده است را بدانید.

وی تصریح کرد: سفارش و وصیت تمامی شهدا این است که پیرو ولایت و امام باشید انقلاب را خوب نگهداری کنید و در مقابل دشمنان مقاومت نشان دهید که خدا با شماست و پیروزی نهاییِ غلبه مستضعفان بر مستکبران بسیار نزدیک است.

انتهای پیام پیام/و

https://biknews.ir/15550کپی شد! https://khabarbandaremamkhomeyni.ir/15550/هیمنه-پوشالی-آمریکا-را-دانشآموزان-و/کپی شد!
گزارش:
رضا ولایتی