اوضاع نابسامان شهرک ولی‌عصر (گاما) بندر امام خمینی(ره) هرچه سریع‌تر ساماندهی شود

امام جمعه بندر امام خمینی (ره) گفت: یکی از موضوعاتی که هر‌چه سریع‌تر باید تعیین تکلیف شود اوضاع نابسامان منطقه مسکونی ولی‌عصر (گاما) است.

به گزارش پایگاه خبری خبر بندر امام خمینی (ره)، حجت‌الاسلام جاسم عبادی ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه این هفته بندر امام خمینی(ره) با گرامیداشت هشتم آبان ماه سالروز شهادت شهید حسین فهمیده و روز نوجوان و بسیج دانش‌آموزی اظهار کرد: امروز دشمن همه آماج حملاتش را متوجه نوجوانان و جوانان کرده چرا که دشمنان از رویش نوجوانانی همانند شهید حسین فهمیده هراس دارند.

وی ادامه داد: الحمدلله نوجوانان عزیز ما هوشیار هستند و فریب رسانه‌های غربی را نخواهند خورد، البته متولیان فرهنگی باید برای این نسل برنامه‌ریزی کنند و نیازهای آن را بدانند.

خطیب جمعه بندر امام خمینی در ادامه با گلایه از وضعیت شهرک ولی‌عصر، متذکر شد: یکی از موضوعاتی که هر‌چه سریع‌تر باید تعیین تکلیف شود اوضاع نابسامان منطقه مسکونی ولی‌عصر (گاما) است. متأسفانه سالیان سال است این منطقه به حال خود رها شده و کسی هم پاسخگوی مشکلات مردم این منطقه نیست.

عبادی خاطرنشان کرد: مردم این منطقه به شدت از وعده‌های بی‌سرانجام مسئولان گلایه دارند. بعد از سال ۹۸ و ۹۹ قرار بود این منطقه مسکونی جابجا شود و حتی زمین آن هم در کنار مسکن مهر بندر امام جانمایی و قرار شد مبلغی از شورای راهبردی و بنیاد مسکن به این امر اختصاص داده شود که تا به امروز هیچ اتفاقی نیفتاده و هیچ مسئولی پاسخگوی مردم شهرک ولی‌عصر (گاما) نیست.

وی یادآور شد: مردم این منطقه نمی‌دانند جزو مناطق روستایی هستند یا مناطق شهری! بخشداری به این منطقه خدمات نمی‌دهد چون روستا نیست، شهرداری بندر امام خمینی(ره) نیز خدمات نمی‌دهد چون جزو منطقه شهری نیست و مردم این شهرک بلاتکلیف به حال خود رها شده‌اند.

امام جمعه بندر امام خمینی(ره) تصریح کرد: متأسفانه این منطقه هیچ امکاناتی ندارد، نه شبکه فاضلاب، نه آسفالت، نه پارک، نه مدرسه‌ و نه مسجدی دارد و مجموعه این مشکلات تبدیل به آسیب‌های فراوان اجتماعی و فرهنگی شده است.

عبادی در پایان گفت: از مسئولان می‌خواهیم هرچه سریع‌تر به وضعیت نامطلوب منطقه مسکونی ولی‌عصر (گاما) رسیدگی و این اوضاع نابسامان را ساماندهی کنند.

انتهای پیام/و

https://biknews.ir/15547کپی شد! https://khabarbandaremamkhomeyni.ir/15547/اوضاع-نابسامان-شهرک-ولیعصر-گاما-بند/کپی شد!