بی‌مهری مسئولان به فرهنگسرای مهر بندر امام خمینی(ره)

رئیس اداره فرهنگ و ارشاداسلامی بندر امام خمینی(ره) با اعلام کمبود سرانه فرهنگی، هنری و علمی و...، از عدم توجه مسئولان شهری و استانی به تنها فرهنگسرای شهری، انتقاد کرد.

سید احمد محفوظیان صبح امروز در گفت‌وگو با خبرنگار خبر بندر امام خمینی(ره) با انتقاد از کمبود سرانه فضای فرهنگی و هنری شهری، اظهار کرد: بندر امام خمینی(ره) دارای ظرفیت و پتانسیل عظیم انسانی در حوزه‌های مختلف فرهنگی، هنری، علمی و… است.

وی افزود: متاسفانه کمبود فضا و زیر ساخت لازم در بندر امام خمینی(ره) سبب شده که نشست‌های مختلف، دوره‌ها و کلاس‌های آموزشی در رشته‌های گوناگون به تناسب نیاز و استعدادهای شهری، برگزار نشود.

محفوظیان تاکید کرد: مجتمع مهر اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی بندر امام خمینی(ره) تنها مکان فرهنگی هنری شهری که با بی‌توجهی و نامهربانی فراوانی دست و پنجه نرم می‌کند، نیاز به توجه ویژه توسط مسئولان شهری و استانی دارد.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی بندر امام خمینی(ره) ادامه داد: صنایع پتروشیمی باید به مسئولیت اجتماعی خود عمل کنند و ظرفیت بالقوه شهر که متشکل از نوجوانان و جوانان پرنشاط و صاحب اندیشه است را ببینند و پرورش دهند.

انتهای پیام/و

https://biknews.ir/15543کپی شد! https://khabarbandaremamkhomeyni.ir/15543/بیمهری-مسئولان-به-فرهنگسرای-مهر-بندر/کپی شد!
گزارش:
رضا ولایتی