مردم از بلاتکلیفی پروژه پل روگذر شهید صدوقی بندر امام خمینی (ره) شکایت دارند

امام جمعه بندر امام خمینی(ره) گفت: مطالبه مردم بندر امام این است که هرچه سریع‌تر پروژه پل روگذر شهید صدوقی تعیین تکلیف و تکمیل شود.

به گزارش پایگاه خبری خبر بندر امام خمینی(ره)، حجت‌الاسلام جاسم عبادی ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه این هفته با تبریک سالروز ولادت با سعادت پیامبر رحمت حضرت محمد مصطفی (ص)، امام صادق (ع) و هفته وحدت، اظهار کرد: در عصر کنونی علمای جهان اسلام، نخبگان و ملت‌های مسلمان باید هوشیار و مواظب فتنه‌انگیزی دشمنان باشند.

وی افزود: نخبگان و علمای جهان اسلام بدانند، دشمن بیشترین بهره‌برداری را از اختلافات میان مسلمانان خواهد داشت، امروز هر کسی معتقد به مبانی اسلام و پیامبر اکرم (ص) است باید در راستای تقویت وحدت و انسجام جهان اسلام تلاش کند.

خطیب جمعه بندر امام خمینی(ره) خاطر نشان کرد: امروز دشمنان از پیشرفت جوامع اسلامی واهمه دارند و دنبال این هستند که ملل اسلامی به خود مشغول باشند تا آنها به اهداف شوم خود برسند. به این خاطر است که رهبر معظم انقلاب اسلامی بارها در مورد وحدت میان امت اسلامی تاکید دارند و امروز پرچم‌دار وحدت جهان اسلام شخص رهبر معظم انقلاب است.

عبادی ادامه داد: در عصر حاضر مهم‌ترین نیاز جهان اسلام وحدت و همدلی میان امت اسلامی است. هر شخصی چه شیعه باشد چه سنی و دنبال تفرقه‌افکنی میان مسلمانان باشد خواسته یا ناخواسته دارد در میدان و بر اساس نقشه دشمن حرکت می‌کند.

حجت‌الاسلام جاسم عبادی در فراز دیگری از خطبه‌ها به برخی مشکلات زیرساختی شهر بندر امام خمینی(ره) اشاره کرد و گفت: یکی از موضوعاتی که باعث گله‌مندی مردم شریف بندر امام (ره) شده بلاتکلیفی پروژه پل روگذر شهرک صدوقی است که متأسفانه این پروژه بعد از گذشت نزدیک به یک سال همچنان بلاتکلیف به حال خود رها شده و مشکلات عدیده‌ای را برای تردد مردم ایجاد کرده است.

امام جمعه بندر امام خمینی(ره) متذکر شد: به دلیل اینکه این پل در مرکز شهر قرار دارد و در کنار بازار بندر امام واقع شده و نقطه پرترددی است، مشکلات ترافیکی زیادی برای مردم ایجاد کرده است. بنابراین انتظار می‌رود قبل از رسیدن فصل بارندگی این پروژه به سرانجام برسد.

عبادی اظهار داشت: این پروژه از پروژه‌های مصوب شورای راهبردی است که به علت عدم تخصیص اعتبار نیمه‌کاره مانده است. مطالبه مردم بندر امام این است که هرچه سریعتر پروژه پل روگذر شهید صدوقی تعیین تکلیف و تکمیل شود.

وی در پایان، با تبریک آغاز هفته فراجا گفت: فرا رسیدن هفته فراجا را به همه این عزیزان حافظ نظم و امنیت کشور تبریک و تهنیت عرض کرده و از زحمات و جانفشانی‌های آنها تقدیر و تشکر می‌کنیم.

انتهای پیام/

https://biknews.ir/15447کپی شد! https://khabarbandaremamkhomeyni.ir/15447/مردم-از-بلاتکلیفی-پروژه-پل-روگذر-شهید-ص/کپی شد!