راهیابی بوکسورهای بندر امام خمینی(ره) به اردوی انتخابی تیم ملی ایران

دو بوکسور جوان بندر امام خمینی(ره) با درخشش در رقابت‌های استان خوزستان، سهمیه حضور در اردوی انتخابی تیم ملی اُمیدهای کشور را کسب کردند.

به گزارش پایگاه خبری خبر بندر امام خمینی(ره)، رقابت‌های بوکس انتخابی امیدهای استان خوزستان در سالن بوکس زنده‌یاد مصطفی رستمی مجموعه‌ ورزشی تختی اهواز در ١٣ وزن برای کسب سهمیه‌‌ حضور در اردوی تیم ملی امیدهای کشور، برگزار شد.

علی عساکره رییس هیئت بوکس بندر امام خمینی(ره) با اشاره به اینکه بوکسورهای جوان استان خوزستان برای کسب شش سهمیه‌‌ حضور در اردوی تیم ملی امید کشور، در این مسابقه‌ها شرکت کردند، اظهار کرد: چهار بوکسور منتخب از بندر امام خمینی(ره) به این رقابت‌ها اعزام شدند و دو نفر از آنها پس از شکست حریفان و به تشخیص کادر فنی، مجوز حضور در اردوی انتخابی تیم ملی امید بوکس ایران را کسب کردند.

وی افزود: علی مرفاوی و بنیامین عبدالسیدی در وزن‌های ۶٧ و ۶٣ کیلوگرم با هدایت و همراهی علی مرادی و رضا منصوری مربیان با تجربه هیئت بوکس بندر امام خمینی(ره)، با غلبه بر حریفان موفق به کسب سهمیه شرکت در اردوی انتخابی تیم ملی امید ایران، شدند.

رئیس هیئت بوکس بندر امام خمینی(ره) با تبریک این پیروزی ارزشمند به جامعه ورزشی بندر امام خمینی (ره)، گفت: حسین عساکره دیگر بوکسور تیم اعزامی به استان، در عین شایستگی نتوانست سهمیه حضور در اردوی انتخابی تیم ملی را کسب کند.

علی عساکره با تشکر از اعضای هیئت بوکس، مربیان و اعضای کمیته‌های فنی، تاکید کرد: بوکس بندر امام خمینی(ره)، یکی از مدال‌آورترین رشته‌های ورزشی است که نیاز به توجه و اهتمام ویژه‌ی متولیان و مسئولان ذی‌ربط دارد.

انتهای پیام/

https://biknews.ir/15444کپی شد! https://khabarbandaremamkhomeyni.ir/15444/راهیابی-بوکسورهای-بندر-امام-خمینیره-ب/کپی شد!