شهیدان رجایی و باهنر با سُلوک مردمی و خدمت صادقانه در تاریخ ایران اسلامی ماندگار شدند

امام جمعه بندر امام خمینی(ره) با تاکید بر بیان دستاوردها برای تقویت امیدآفرینی مردم گفت: مسئولان پروژه‌های آماده افتتاح یا کلنگ زنی برای هفته دولت را اطلاع‌رسانی کنند.

به گزارش پایگاه خبری خبر بندر امام خمینی(ره)، حجت‌الاسلام جاسم عبادی در خطبه‌های این هفته نماز جمعه بندر امام خمینی(ره) با تبریک هفته دولت و گرامیداشت هشتم شهریور ماه سالروز شهادت شهیدان رجایی و باهنر اظهار کرد: شهیدان رجایی و باهنر عزیز و سرفراز با سلوک مردمی و خدمت صادقانه هر چند در مدت کوتاه نام خود را در تاریخ ایران اسلامی، ماندگار کردند.

او افزود: هفته دولت را به دولت مردانی که مخلصانه پای کار مردم بوده و با کار جهادی در جهت رفع مشکلات تلاش می‌کنند، تبریک و تهنیت عرض می‌کنم.

حجت‌الاسلام عبادی از خدمتگزاران در دولت انقلابی و مردمی، درخواست کرد که قدر فرصت خدمتگزاری به مردم را بدانند و اعتماد مردم را به دولت برگردانند چرا که این اعتماد آسیب دیده است و اگر می‌خواهیم این آسیب ترمیم شود راهی جز خدمتگزاری به مردم وجود ندارد.

او تاکید کرد: در هفته دولت باید شاهد بهره‌برداری از پروژه‌های عمرانی در شهرها باشیم تا امید مردم دو چندان شده و احساس کنند که مسئولان نه به صورت شعاری بلکه در عمل پای‌کار، هستند.

خطیب نماز جمعه بندر امام خمینی(ره) گفت: مسئولان باید همانند رئیس‌جمهور، تلاش جهادی داشته باشند تا عقب ماندگی‌ها جبران شود چرا که هر چه رییس‌جمهور تلاش کند ولی بدنه دولت در همه سطوح همراهی نکنند پیشرفت مورد انتظار محقق نخواهد شد.

حجت‌الاسلام عبادی درباره انتظار مردم بندر امام خمینی(ره) از مدیران شهری در هفته دولت بیان کرد: مردم عزیز و انقلابی بندر امام خمینی (ره) از مدیران شهری انتظار دارند که کارهای انجام شده و وضعیت پروژه‌های شهری را اطلاع‌رسانی کنند.

او افزود: هفته دولت بهترین فرصت برای مدیران اجرایی شهرستان است که از عملکرد خود دفاع کنند و با حضور در بین مردم، گزارشی از اقدام‌های مهم و تاثیرگذار خود ارائه دهند و ببینند چند درصد وعده‌هایی را که دادند عملی شده است.

حجت‌الاسلام عبادی تصریح کرد: تریبون نمازجمعه برای ارایه و تشریح دستاوردهای دولت در حوزه‌های مختلف به مردم، در اختیار مسئولان است.

او خطاب به مسئولان تاکید کرد: بیان دستاوردها باعث تقویت امید مردم می‌شود، بنابراین مسئولان این فرصت را از دست ندهند و هفته دولت بهترین فرصت برای بیان دستاورد‌ها و کارهای انجام شده توسط مدیران اجرایی است.

انتهای پیام/

https://biknews.ir/15401کپی شد! https://khabarbandaremamkhomeyni.ir/15401/بیان-دستاوردها-سبب-تقویت-امیدآفرینی-م/کپی شد!