رئیس دادگستری بندر امام خمینی(ره) معرفی شد

عزیزمراد حسین‌پور در آیینی با حضور معاون قضایی رئیس کل دادگستری و برخی مسئولان قضایی، نظامی، انتظامی و اجرایی استان خوزستان، به عنوان رئیس جدید دادگستری بندر امام خمینی(ره) معرفی شد.

به گزارش پایگاه خبری خبر بندر امام خمینی(ره)، حجت‌الاسلام سیدجواد حسن‌زاده در این مراسم اظهار کرد: دستگاه قضا در نظام اسلامی از جایگاه رفیعی برخوردار است و قاضی باید به شکلی عمل کند که احساس آرامش و امنیت در جامعه حاکم شود.

وی با تاکید بر رعایت تقوا در امر قضاوت، افزود: صدور آرای صحیح و متقن، اعتماد مردم به دستگاه قضایی را افزایش می‌دهد.

معاون قضایی رئیس کل دادگستری استان خوزستان با بیان اینکه تکریم ارباب رجوع و تسریع در رسیدگی به پرونده‌های قضایی تاکید رئیس دستگاه قضا و نیاز امروز قوه قضاییه است، گفت: تکریم ارباب رجوع باید سرلوحه کارکنان قضایی و اداری باشد و در رفتار با مراجعه کننده، بین شاکی و متشاکی و محکوم‌له و محکوم علیه نباید تفاوتی قائل شد.

وی ادامه داد: تسریع در رسیدگی به پرونده‌ها همراه با دقت از اولویت‌های دستگاه قضایی است و باید به صورت ویژه مدنظر قرار گیرد.

در این آیین از تلاش‌های اسد هلالی‌زاده به پاس ۹ سال تصدی سمت رئیس دادگستری بندر امام خمینی(ره) تجلیل و عزیزمراد حسین‌پور به عنوان رئیس دادگستری بندر امام خمینی(ره) معرفی شد.

انتهای پیام / م

https://biknews.ir/15393کپی شد! https://khabarbandaremamkhomeyni.ir/15393/رئیس-دادگستری-بندر-امام-خمینیره-معارف/کپی شد!