بسیج پزشکی خدمات بهداشتی و درمانی به شهروندان بندر امام خمینی(ره) ارائه داد + تصویر

مسئول بسیج جامعه پزشکی بندر امام خمینی(ره) از اجرای ۵ طرح خدمات رایگان درمانی و بهداشتی در مناطق محروم و کم‌برخوردار بندر امام خمینی(ره) خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری خبر بندر امام خمینی(ره)، رسول رضایی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم اظهار داشت: به مناسبت دهه ولایت و امامت و عید سعید غدیرخم با مشارکت بسیج جامعه پزشکی بندر امام خمینی(ره)، گروه جهادی پزشکی شهدای گمنام بندر ماهشهر و فرماندهی ناوتیپ ۳۱۰ منطقه سوم نیروی دریایی سپاه، خدمات رایگان پزشکی به روستای کم‌برخوردار و محروم شهرک ولی‌عصر بندر امام خمینی(ره) ارائه شد.

وی افزود: با اجرای این طرح خدمات رایگان درمانی و بهداشتی شامل ویزیت پزشک عمومی، مامایی، تزریقات خواهران و برادران و دارو به بالغ بر ۷۰ نفر از مردم محروم و کم‌برخوردار بندر امام خمینی(ره) ارائه شد.

رضایی درباره خدمات درمانی و بهداشتی بسیج جامعه پزشکی در بندر امام خمینی(ره) گفت: بسیج جامعه پزشکی بندر امام خمینی(ره) در یک سال اخیر با اجرای ۵ طرح درمانی و بهداشتی انواع خدمات پزشکی و تخصصی شامل ویزیت پزشک، مامایی، تزریقات، دارو، آزمایش، سونوگرافی، پیگیری عمل جراحی برخی از بیماران و پیگیری درمان برخی از بیماران صعب‌العلاج و غیره به بالغ بر ۶۵۰ نفر در مناطق کم‌برخوردار و محروم بندر امام خمینی(ره)، ارائه کرده است.

مسئول بسیج جامعه پزشکی بندرامام خمینی(ره) بابت مشارکت، پشتیبانی و حمایت فرمانده ناوتیپ ۳۱۰ تندر منطقه سوم نیروی دریایی سپاه، مرکز مقاومت بسیج سپاه بندر امام خمینی(ره)، از طرح خدمت‌رسانی به محرومان قدردانی و تشکر کرد و بر مشارکت بیشتر سایر ارگان‌ها، سازمان‌ها و شرکت‌ها را در این طرح‌های مردمی، خواستار شد.

گزارش از رضایی ولایتی

انتهای پیام/و

https://biknews.ir/15202کپی شد! https://khabarbandaremamkhomeyni.ir/15202/بسیج-پزشکی-خدمات-بهداشتی-و-درمانی-به-شه/کپی شد!