پتروکارت به بیش از ۳۵ هزار نیروی شاغل پتروشیمی انواع خدمات ارائه می‌دهد

مدیرعامل عملیات غیرصنعتی و خدمات صنایع پتروشیمی گفت: عملیات غیرصنعتی آمادگی انعقاد قرارداد پتروکارت با هر مجموعه‌‌ خدماتی، رفاهی، فرهنگی، ورزشی و... که قابلیت ارایه خدمات‌ بهتر و باکیفیت‌تر داشته باشد، دارد.

به گزارش پایگاه خبری خبر بندر امام خمینی(ره)، محسن آتش زمزم درباره جزئیات اجرای طرح “پتروکارت” برای شاغلان پتروشیمی، اظهار کرد: بخش مهمی از زحمات شرکت‌های پتروشیمی را نیروهای ارکان ثالت بر عهده دارند که با اجرای این طرح علاوه بر نیروهای رسمی و قراردادی، نیروهای ارکان ثالث نیز از خدمات رفاهی بهره مند می‌شوند.

آتش‌زمزم؛ جلوگیری از انحصار طلبی مراکز خدماتی و رفاهی، شفاف شدن هزینه‌ها، جایگزین شدن روش اختصاص سهمیه مناسب، ارایه انواع خدمات و امکانات، بالابردن سطح رضایت‌مندی و رفاه خانواده‌های پتروشیمی را بخشی از ویژگی‌ها و مزایا اجرای پتروکارت بیان کرد.

مدیرعامل عملیات غیرصنعتی و خدمات صنایع پتروشیمی از انعقاد قرارداد با بیش از ۱۰۰ مرکز خدماتی و رفاهی در شهرستان بندرماهشهر و بندرامام خمینی(ره) بیان کرد و ادامه داد: پتروکارت به بیش از ۳۵ هزار شاغل پتروشیمی انواع خدمات ارایه می‌دهد که این کار سبب رونق اقتصاد، اشتغال‌زایی، بالا رفتن امکانات و خدمات رفاهی در منطقه می‌شود.

آتش زمزم با بیان اینکه شرکت عملیات غیرصنعتی و خدمات صنایع پتروشیمی  ۸۰ درصد قرارداد‌ها را در شهرستان بندرماهشهر و ۲۰ درصد را در سایر شهرهای خوزستان منعقد کرده است، گفت: در تلاش برای ارائه خدمات در شهرهای مشهد، شیراز که بیشترین مراجعه برای زیارت و یا درمان است، هستیم.

مدیرعامل عملیات غیرصنعتی و خدمات صنایع پتروشیمی درباره دریافت درصد مشارکت از مراکز خدماتی و رفاهی، عنوان کرد: در دریافت درصد حق مشارکت از مراکز خدماتی و رفاهی، در گذشته تبعیض وجود داشت، که با اجرای پتروکارت، این هزینه برای تمام مراکز به صورت مشخص و یکسان محاسبه می‌شود.

وی افزود: درآمد حاصل از حق مشارکت در زمینه‌های بهسازی، بازسازی، اصلاح اماکن شرکت عملیات غیرصنعتی و خدمات صنایع پتروشیمی، هزینه می‌شود.

آتش‌زمزم تاکید کرد: هیچ مرکز خدماتی و رفاهی که خدمات پتروکارت ارائه می‌دهد حق گرفتن هزینه‌های اضافی ندارد و در صورت تخلف قرارداد آن لغو می‌شود.

او تصریح کرد: شرکت عملیات غیرصنعتی و خدمات صنایع پتروشیمی آمادگی انعقاد قرارداد پتروکارت با هر مجموعه‌‌ خدماتی، رفاهی، فرهنگی، ورزشی و… که قابلیت ارایه خدمات‌ بهتر و باکیفیت‌تر داشته باشد، دارد.

به گزارش خبر بندر امام خمینی(ره)، شرکت عملیات غیرصنعتی و خدمات صنایع پتروشیمی، با هدف خدمت‌رسانی به کارکنان شرکت‌های تابعه پتروشیمی در شهرستان ماهشهر و بندر امام‌ خمینی(ره) و آزاد نمودن شرکت‌های تولیدی از انجام کارهای خدماتی و تمرکز بر تولید، با پوشش دادن کارهای فرهنگی، آموزشی، خدماتی، حمل‌ونقل و مستغلاتی در سال ۱۳۶۹ تاسیس و شروع به کار کرد.

شرکت عملیات غیرصنعتی و خدمات صنایع پتروشیمی؛ مدیریت شهرک بعثت، فرودگاه، اماکن فرهنگی، آموزشی و ورزشی، باشگاه‌ها و خوابگاه‌ها، پارک ارم، اجرای برخی پروژه‌های عمرانی، حفظ و نگهداری اماکن سازمانی برعهده دارد.

انتهای پیام/و

https://biknews.ir/15177کپی شد! https://khabarbandaremamkhomeyni.ir/15177/پتروکارت-به-بیش-از-۳۵-هزار-نیروی-شاغل-پت/کپی شد!
گزارش:
رضا ولایتی

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  • مسعود توفیقیان ما که یک عمر پتروشیمی. به عنوان مدت موقت کار کرده ایم. هیچ خدماتی نصیب ما نشد سال1401بازنشسته شدیم بعدش کارت پترو کارت دادید خواهشاً به گوش مسولیین برسونید فقط مریضی نصیب ماشد ازالودگی شرکت فکری باحال مابازنشستگان کنید توی این تورم به ماهم کارت پتروکارت بدهید.