امام جمعه بندر امام خمینی(ره)؛

پرداختن به مسائل حاشیه‌ای، حزبی و جناحی فرصت خدمت‌گزاری به مردم را از بین می‌برد  

امام جمعه بندر امام خمینی(ره) گفت: حل مسائل و مشکلات بندر امام خمینی(ره) نیازمند عزم راسخ، همدلی و انسجام همه مسئولان است.

به گزارش پایگاه خبری خبر بندر امام خمینی(ره)، حجت‌الاسلام جاسم عبادی ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه این هفته بندر امام خمینی(ره) اظهار کرد: حل مشکلات و مسائل بندر امام خمینی(ره) عزم راسخ، همدلی و انسجام همه مسئولان را می‌طلبد.

وی افزود: امروز واقعاً وقت پرداختن به مسائل حاشیه‌ای، حزبی و جناحی نیست چرا که فرصت خدمتگزاری به مردم بسیار سریع می‌گذرد و باید قدر این فرصت را دانست و با تمام وجود و به صورت جهادی و انقلابی پای مشکلات مردم باشیم.

خطیب جمعه بندر امام خمینی(ره) خاطرنشان کرد: انتظار مردم از مسئولان این است که با همدلی، انسجام و صداقت در پی حل مشکلات آنان باشند. مردم هم اگر صداقت و تلاش‌های مسئولان را ببینند، اعتماد پیدا می‌کنند.

حجت‌الاسلام عبادی در فراز دیگری از خطبه‌ها با تبریک فرا رسیدن اول ذی‌الحجه سالروز ازدواج امام علی(ع) و حضرت صدیقه کبری فاطمه زهرا (س) و روز ازدواج، اظهار کرد: به همه خانواده‌ها توصیه می‌کنم شروط سنگین برای ازدواج جوانان نگذارند چرا که خیلی از این شرایط سنگین واقعاً برای جوانی که در ابتدای ساخت زندگی مشترک قرار دارد، سخت است و مانع ازدواج آنان می‌شود.

وی تصریح کرد: تشریفات و کارهای بی‌خاصیت ابتدای زندگی مشترک که فقط هزینه‌های سنگینی بر دوش این زوج جوان می‌گذارد را باید حذف کنیم. امروز موضوع جمعیت در کشور ما یک موضوع بسیار مهم و تاثیرگذار است و اگر امروز به فکر جوانی جمعیت نباشیم در آینده‌ای نزدیک کشور با چالش جدی مواجه خواهد شد.

امام جمعه بندر امام خمینی(ره) متذکر شد: فعالان فرهنگی، رسانه‌ها و مؤسسات خیریه ازدواج آسان را تبدیل به یک گفتمان کنند. اگر موضوع ازدواج جوانان حل شود بسیاری از معضلات اجتماعی و ناهنجاری‌های اجتماعی برطرف می‌شود. مسئولان هم تسهیلات ازدواج را بیشتر و آسان‌تر کرده و در این امر اهتمام جدی داشته باشند.

عبادی با اشاره به فرا رسیدن سی‌ام ذی‌القعده، بیان کرد: فرا رسیدن سالروز شهادت نهمین اختر تابناک آسمان امامت و ولایت حضرت امام جواد(ع) را محضر همه مسلمانان و عاشقان آن حضرت تسلیت و تعزیت عرض می‌کنم.

انتهای پیام/

https://biknews.ir/15135کپی شد! https://khabarbandaremamkhomeyni.ir/15135/پرداختن-به-مسائل-حاشیهای،-حزبی-و-جنا/کپی شد!