قوه قضائیه با بانیان حادثه تروریستی ایذه مماشات نکند

نماینده ولی‌فقیه در خوزستان اعلام کرد: مسئولان قضایی در برخورد با بانیان و تحریک کنندگان حادثه تروریستی ایذه هیچ مماشاتی به خرج ندهند.

به گزارش پایگاه خبری خبر بندر امام خمینی(ره)، به نقل از تسنیم، حجت‌الاسلام والمسلمین سید محمد نبی موسوی‌فرد در پیام خود به مناسبت شهادت محمد قنبری، شهید مدافع امنیت در حادثه تروریستی ایذه گفت: شهادت مردان خدا پاداش زندگی مجاهدانه و مخلصانه این شهید برای اسلام و وطن است.

وی در پیام خود افزوده است: نگاه‌های زمینی شهادت را در قالب اتفاق و حادثه می‌بیند، ولی روشن ضمیران نیک می‌دانند که تقدیر الهی بر مرگ سرخ مردان خدا رقم خورده است.

نماینده ولی فقیه در خوزستان در این پیام آورده است: اینجانب شهادت سرباز فداکار اسلام و میهن، شهید محمد قنبری را به خانواده محترم و داغدار ایشان تسلیت عرض می‌کنم.

برخورد دستگاه قضا با عاملان حادثه ایذه

دادستان عمومی و انقلاب مرکز خوزستان گفت: دستگاه قضا با همه عواملی که در تهییج و تحریک مردم دخیل بودند حتما برخورد خواهد کرد.

صادق جعفری چگنی ضمن تسلیت به خانواده این شهید بیان‌کرد: خون شهدا همیشه نگهدارنده انقلاب اسلامی بوده است.

وی افزود: در این حادثه همه مزدورانی که در قالب فضای مجازی مردم را تحریک کردند و همچنین فریب خوردگان باید بدانند که دستگاه قضایی به هیچ عنوان کوتاه نخواهد آمد.

به گزارش خبر بندر امام خمینی(ره)، سروان محمد قنبری، شهید مدافع امنیت در شهرستان ایذه پس از ۲۷ سال خدمت، جان خود را در مسیر صیانت از آرامش و امنیت مردم فدا کرد تا ایران اسلامی عزتمند و سربلند بماند. شهید قنبری پدر پنج فرزند بود چهار دختر و یک پسر دارد و بزرگترین فرزندش ۱۸ ساله و کوچک‌ترین فرزندش ۲ ساله است.

انتهای پیام/م

https://biknews.ir/15124کپی شد! https://khabarbandaremamkhomeyni.ir/15124/قوه-قضائیه-با-بانیان-حادثه-تروریستی-ای/کپی شد!